شناسهٔ خبر: 23071762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز دوشنبه؛

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی لرستان رسما کار خود را آغاز کرد

خرم آباد- سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان امروز دوشنبه رسماً کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امین قاسمی که با حکم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، هفته پیش ( ۲۱ آذرماه) به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان منصوب شده بود؛ امروز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۹۶ با حضور معاونین و مدیران این اداره کل، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

سید امین قاسمی که متولد سال ۱۳۵۴ در شهرستان بهبهان در استان خوزستان است، پیش از این مسئولیت هایی از جمله سرپرست معاونت های توسعه مدیریت، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و برنامه ریزی و سرمایه گذاری را در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس بر عهده داشته است.

سید امین قاسمی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان در این رابطه با بیان اینکه با تلاش همکاران در اداره کل و حمایت مسئولان، لرستان را به جایگاه ۵ استان اول کشور خواهیم رساند، افزود: حفاظت، مرمت و معرفی مطلوب جاذبه های تاریخی، ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف، جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی، ایجاد زیرساخت های گردشگری و شناسایی رشته های صنایع دستی بومی لرستان و تلاش در راستای توسعه آن ها از اولویت های مهم این اداره کل خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در چند روز آینده مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و همچنین مسئولان ارشد استان برگزار می شود. غلامرضا سلیمانی از ۲۷ مردادماه سال ۹۴ تاکنون مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان را بر عهده داشته است.

نظر شما