شناسهٔ خبر: 23069569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

کارنامه عالي بازيکنان برانکو؛ فقط يک استثنا!

هر چقدر عليپور در هفته‌هاي اخير آماده نشان داده، زوج او نتوانسته نمايش موفقي در ترکيب سرخپوشان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

پرسپوليس در ليگ هفدهم و به خصوص در هفته‌هاي اخير، نتايج فوق العاده‌اي گرفته و بيشتر بازيکنان اين تيم، بين بهترين‌هاي اين فصل ليگ برتر قرار دارند. 4 نماينده اين تيم، در رده‌هاي اول تا هفتم نمرات تيم آناليز نود هستند و تمام بازيکنان اصلي، نمره‌هايي بهتر از 3 گرفته‌اند. تمام بازيکنان اصلي، بجز گادوين منشا که نتوانسته به اندازه ديگر بازيکنان پرسپوليس نمره‌هاي خوبي بگيرد.

منشا اين فصل در ليگ برتر، فقط دو گل زده و هيچ پاس گلي نداده است. ضعيف‌تر از علي عليپور، وحيد اميري، محسن مسلمان و حتي فرشاد احمدزاده از مصدوميت برگشته که در کنار او ترکيب هجومي پرسپوليس را تشکيل مي‌دهند. به لحاظ نمره هم بيرانوند، ماهيني، خليل‌زاده، حسيني، انصاري، کاميابي‌نيا، ربيع‌خواه، اميري، مسلمان و عليپور که در ترکيب اصلي حضور دارند همگي نمره‌اي بهتر از 3 گرفته‌اند اما منشا با نمره 3،05، ضعيف‌ترين بازيکن فيکس برانکو محسوب مي‌شود.

تنها بازيکنان اين فصل پرسپوليس که نمره‌اي ضعيف‌تر از منشا گرفته‌اند نعمتي، رادوشوويچ، رسن و مصلح هستند که هيچکدام بازيکنان ثابت پرسپوليس محسوب نمي‌شوند. طارمي محروم هم در روزهاي بازي، نمره‌اي بدتر از 3 گرفته بود اما مدت‌هاست در ترکيب اصلي پرسپوليس حضور ندارد و بخشي از نتايج فوق العاده پرسپوليس در هفته‌هاي اخير نبوده است. حدود يک ماه ديگر، محروميت طارمي تمام مي‌شود و منشا، براي حفظ جايگاهش نبايد تا آن زمان هم تنها عضو ناموفق ترکيب رويايي برانکو باقي بماند

نظر شما