شناسهٔ خبر: 23066760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر

امیدوارم مقابل استقلال بازنده‌ای سربلند باشیم/ بازی فردا ویترین نمایش‌ بازیکنانم است

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان گفت: امیدوارم که اگر چرخ روزگار مقابل استقلال به نفع ما نچرخید در پایان مسابقه بازنده‌ای سربلند باشیم.

صاحب‌خبر -

غلامرضا دلگرم درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیمش با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: «بازی کردن برابر تیم ریشه‌دار استقلال که از حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی بهره می‌برد، خیلی سخت‌تر از آن است که بتوان تصورش را کرد ولی ما هم نماینده فوتبال بوشهر هستیم که فوتبالی غنی و مملو از ستاره‌های ناب را در اختیار فوتبال ایران قرار داده است و بنابراین نباید ایرانجوان را از حالا برابر استقلال بازنده دانست.»

وی ادامه داد: «بازیکنانی نظیر حسین ماهینی، مهدی قائدی و مهدی طارمی که امروز در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی می‌کنند، همه از فوتبال بوشهر معرفی شده اند. قائدی که فردا برای استقلال به میدان می‌رود مقابل تیم سابقش ایرانجوان بازی می‌کند. طارمی هم از ایرانجوان به پرسپولیس رفت. به همه بازیکنانم گفتم که بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال برای آنها ویترین نمایش‌ است که می‌توانند با ارائه فوتبالی برتر ضمن ارائه توانمندی‌های‌شان شگفتی‌آفرینی کنند و استقلال را حذف کنند.»

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر خاطرنشان کرد: «هدف تیم ما غلبه بر استقلال است و اگر غیر از این بود از بوشهر به تهران نمی‌آمدیم. شک نکنید که تیم دست وپا بسته‌ای برابر استقلال نخواهیم بود و می‌‌‌آییم تا با عبور از تیم پرطرفدار استقلال قدمت 70 ساله ایرانجوان را به فوتبال ایران اثبات کنیم. حضور در جمع 4 تیم پایانی جام حذفی را نشانه گرفته‌ایم و بازیکنان از هیچ تلاشی برای شکست استقلال مضایقه نخواهند کرد. جام حذفی میان‌بری برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و هرچند حضور در آسیا برای ما خیلی زیاد به نظر می‌رسد ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که شانس رسیدن به آن را داریم، برسیم و این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهیم.»

وی با اشاره به این موضوع که هدایت ایرانجوان را از از هفته هشتم لیگ دسته اول آزادگان پذیرفته،‌ بیان کرد: «متاسفانه به خاطر تغییرات مدیریتی که در باشگاه ایرانجوان صورت گرفته بود این تیم یک هفته به شروع رقابت‌های لیگ آزادگان بسته شد و برای همین امکان تمرینات و هماهنگی بین بازیکنان ایجاد نشد. شرایط تیم به گونه‌ای است که باید در نیم فصل دوم بهتر عمل کنیم تا فصل را موفق‌تر به پایان برسانیم. برای همین هم تلاش می‌کنیم تا با ارائه نمایشی بسیار خوب استقلال را حذف کنیم تا با وضعیت روحی خیلی بهتری نیم‌فصل دوم را شروع کنیم.»

دلگرم درباره اینکه بازیکنانش این خودباوری را دارند که اگر برابر استقلال زننده گل اول مسابقه بودند از آن دفاع کنند یا نه، اظهارکرد: «آنچه برای ما اهمیت دارد این است که برابر استقلال بازی انجام دهیم که این تیم را با دردسر مواجه کنیم. مسلما هدف‌مان هم چیزی جز برد نیست ولی اگر این اتفاق هم نیفتاد آنچه برای ما حائز اهمیت است نمایش بازیکنان تیم است. بچه‌ها این باور را دارند که می‌توانند مقابل استقلال بازی سزاوارانه‌ای را انجام دهند و امیدوارم که اگر چرخ روزگار هم به نفع ما نچرخید در پایان مسابقه بازندهای سربلند باشیم و با شایستگی از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار برویم.»

نظر شما