به گزارش
جهان نيوز، در دنیایی که تمام زندگی مردم در یک دریچه 5 اینچی خلاصه شده است، دریچه ای که مثل کمد اسرارآمیز داستان های سی. اس لوئیس ما را به دنیای اسرار آمیز نارنیا می برد، اصلا چیز عجیبی نیست که عده ای هم دوست داشته باشند پوست اصلان شیر را بر تن خود کرده و سایرین را به دنبال خود بکشند. و خب بالتبع عوام هم که همواره به دنبال یک پیشرو اسطوره ای برای خود می گردند، گام به گام پشت سر آن ها حرکت کرده و آماده به فرمان هستند.
اما در این سرزمین 5 اینچی جادویی داستان ما، نقش اصلان شیرها و پرنس کاسپین ها را کسایی بر عهده دارند که از همراه کردن مردم با خود هدفی جز فقط مبارزه با جادوگر یخی دارند؛ این فرماندهان و اسطوره ها هم باید مثل سایر افراد جامعه ناهار و شام بخورند، خرج خانه و زندگی و زن و بچه دارند. و خب درست در همین موقع است که ...
همه ما در دوران های مختلف زندگی تحت تاثیر افراد مختلفی قرار داشته ایم؛ از پدر و مادر و دوست آشنا گرفته تا فلان بازیگر و فوتبالیست. مشخصا هر چه میزان نفوذ یک فرد در جامعه بیشتر بوده و در انظار عمومی شناخته شده تر باشد، افراد بیشتر از او تاثیر خواهند پذیرفت. تاثیر پذیری که گاها می تواند کاملا هدفمند و از قبل برنامه ریزی شده باشد.
به گزارش آکادمی فروش، بسیاری از افراد صاحب نفوذ و شناخته شده مانند بازیگران سینما، تلویزیون، هنرمندان، ورزشکاران و حتی چهره های اجتماعی، سیاسی و علمی از اینستاگرام به عنوان راه ارتباطی خود استفاده می کنند. در طرف دیگر، سازمان ها و شرکت ها نیز مشتریان بی شماری در این شبکه اجتماعی داشته که هر روز با پست های اینستاگرامی، استوری و لایو تحت تاثیر عملکرد این افراد صاحب نفوذ قرار می گیرند. افرادی که با نام "اینفلوئنسر"ها شناخته می شوند.
آمارهای رسمی نشان می دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام بالغ بر 700 میلیون کاربر در جهان و حدود 20 میلیون کاربر در ایران دارد. کاربرانی که روزانه به طور متوسط 12 دقیقه و 51 ثانیه از وقت خود را در این شبکه اجتماعی سپری می کنند. از این رو اینستاگرام می تواند پیشنهادی وسوسه کننده برای تبلیغات کم هزینه هر کسب و کاری باشد، و در این زمینه چه کسانی بهتر از اینفلوئنسرها. مجموعه ای از این عوامل دست به دست هم داده اند تا شرکت ها برای تبلیغ خود اینفلوئنسرهای اینستاگرام روی بیاورند.
در این مقاله می خواهیم بر اساس پژوهش های انجام شده در آکادمی فروش، به معرفی 9 تن از اینفلوئنسرهای ایرانی، زمینه فعالیت آن ها و میزان درآمد آن ها از هر یک از پست های اینستاگرام خود بپردازیم.
منبع:عصر ایران