شناسهٔ خبر: 23062415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس در ایلام امری ضروری است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بر لزوم معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس در ایلام تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس امری ضروری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛محمدرضا شرفبیانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با مدیرکل جدید امور زنان و خانواده استانداری ایلام اعلام کرد: در موضوعات دفاع مقدس نگاه ملی و فراجناحی داریم و آماده هر گونه تعامل و همکاری همه جانبه هستیم.

وی افزود: ما در آینده برای گسترش انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس و شناساندن شهدای زن در سطح شهرستان‌های استان ایلام، نیازمند همکاری با امور زنان و خانواده استانداری بوده و امیدواریم این امر، به زودی محقق شود.

در ادامۀ دیدار، شادیوند، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام  با بیان اینکه خود خواهر شهید «شهیده خدیجه شادیوند» است، افزود: ان شاءالله در آینده در موضوع زن و دفاع مقدس در استان ایلام دو هدف را دنبال خواهیم کرد، یکی تکمیل بانک اطلاعاتی زنان نقش آفرین استان ایلام در جنگ و دیگری انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل امروز را دستور کار قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز به تشریح برنامه‌های حوزه زنان این اداره کل پرداخت.

انتهای پیام/اس

ضرورت معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس

نظر شما