شناسهٔ خبر: 23061623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل:

دانشگاه آزاد برای توسعه ورزش در استان اردبیل مشارکت می‌کند

R41374/P1494/S6,49/CT11

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: براساس توافقات انجام شده دانشگاه آزاد برای توسعه ورزش در استان اردبیل مشارکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسحاق رسولی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: در راستای گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل براساس توافقات و رایزنی‌های انجام شده در استان اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتباط با حوزه ورزش و جوانان جزو اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها مهیای همکاری با ورزش و جوانان است و ظرفیت علمی نیروهای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بازوی توانمندی در این همکاری باشد.

رسولی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو نهاد در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان تصریح کرد: برای توسعه همکاری‌ها با ورزش و جوانان در سطح استان همکاری و مشارکت لازم را خواهیم داشت و انتظار می‌رود در زمین توسعه همکاری‌ها شاهد اهتمام جدی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: بحث آموزشی فوق برنامه درسی همانند مربیگری و داوری در بازار کار به شدت برای فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی کارآمد بوده و مانع سرخوردگی و احساس ناکارآمدی تحصیلات شان می شود.

ایوب بهتاج افزود: نیروی عظیمی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، در قالب مدارس ورزشی هم برای دانشجویان، هم برای کارکنان و خانواده‌های آن ها و مهم تر از همه برای ورزشکاران خارج از محیط دانشگاه می‌تواند مفید واقع شود و از این ظرفیت‌ها چه در بعد ورزش همگانی و چه در بعد ورزش قهرمانی می‌توانیم استفاده بسیار بهتری ببریم.

وی با اشاره به نیازها و توانمندی‌های دو طرف برای گسترش همکاری‌ها گفت: براساس توافقات انجام شده نمایندگان دو طرف با یک نشست تخصصی زمینه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان را به زودی فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما