شناسهٔ خبر: 23051164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

صد هزار دلار؛ مانع اصلی سوشا برای نفتی شدن

در بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران روی سکوها یک تماشاگر ویژه حضور داشت؛ سوشا مکانی. دروازه‌بان سابق پرسپولیس که می‌گفتند گزینه اصلی سپاهانی‌ها برای رفتن به اصفهان است. اما وقتی این بازی به پایان رسید خبر دادند مکانی با نفت به توافق رسیده است و بزودی قراردادش امضا می‌شود.

صاحب‌خبر -

با این حال نه تنها این اتفاق نیفتاده است، بلکه مانع بزرگی بر سر راه مکانی و نفت وجود دارد. سوشا تصمیم داشت تا در سال منتهی به جام جهانی به فوتبال ایران بازگردد. این دروازه‌بان که سال‌های پرحاشیه‌ای در ایران داشت، خیلی زود با مسئولان نفت آبادان به توافق رسید و حتی برای مذاکره و امضای قرارداد به این شهر سفر کرد، اما با وجود برگزاری چند جلسه تمرین با نفت آبادان همچنان قرارداد این بازیکن با نفت آبادان نهایی و امضا نشده است. درخواست صدهزار دلاری باشگاه میوندالن نروژ تیم سابق سوشا مکانی برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن دلیل اصلی این اتفاق است.

این باشگاه نروژی همچنان با مکانی قرارداد دارد و باشگاه نفت آبادان نیز با توجه به مشکلات مالی کار سختی برای تهیه این مبلغ دارد و به همین دلیل مکانی همچنان با این باشگاه قرارداد امضا نکرده است. از سوی دیگر بخشی از محرومیت مکانی در آخرین فصل حضور این بازیکن در ایران باقی مانده است. مکانی و نفت آبادان تصور می‌کردند به دلیل حضور این بازیکن در لیگ نروژ این محرومیت به پایان رسیده، اما استعلام این باشگاه از سازمان لیگ تکلیف این موضوع را روشن خواهد کرد.

محرومیت احتمالی سوشا از ماه‌های ابتدایی نیم فصل دوم لیگ و رقم بالای رضایت‌نامه این بازیکن باعث شده تا این انتقال جنجالی همچنان نهایی نشود و مکانی فعلا برای حفظ آمادگی خود تنها به تمرین با نفتی‌های آبادان می‌پردازد.

نظر شما