شناسهٔ خبر: 23042693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

شهرداری همدان از جذب نیروهای اضافی در مجموعه پرهیز کند

همدان - معاون استاندار همدان گفت: شهرداری همدان از جذب نیروهای اضافی در این مجموعه پرهیز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار همدان بابیان اینکه شهرداری ویترین خدمات‌رسانی دولت و نظام به مردم است و باید جلب رضایت مردم را مدنظر داشته باشد، گفت: شهرداری‌ها بیشترین ارتباط را با معاونت عمرانی داشته و معاون عمرانی به عنوان ناظر عالیه شهرداری‌ها عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروهای انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه در دستگاه‌ها باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: شهرداری همدان از جذب نیروهای اضافی در شهرداری به شدت پرهیز کند چراکه این موضوع سیاست دولت و وزارت کشور بوده و استانداری همدان نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

جذب نیرو براساس شایسته‌سالاری و آزمون‌های استخدامی انجام شود

عراقی با بیان اینکه جذب نیرو باید براساس شایسته‌سالاری و آزمون‌های استخدامی انجام شود، بر جلب اعتماد مردم توسط شهرداری‌ها با یکنواخت‌سازی و شفاف‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اقدامات سلیقه‌ای در شهرداری‌ها قابل قبول نیست و باید براساس اصول علمی و قانونی پیش رفت.

معاون عمرانی استاندار همدان بر شفافیت در بودجه و هزینه‌ها در شهرداری همدان تاکید کرد و گفت: مردم باید بدانند عوارض پرداختی آنها در کجا هزینه شده تا با اشتیاق آن را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه شهردار همدان باید در حریم و محدوده شهر ساخت و سازهای غیرمجاز را قبل از ساخته شدن کنترل کند تا همچون امروز با مشکل مواجه نشویم، گفت: تامین پارکینگ برای واحدهای در حال احداث ضروری است چراکه یکی از معضلات شهر همدان حذف پارکینگ‌ها است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز بابیان اینکه ایجاد تحول بزرگ در شهر همدان ضروری است، گفت: شهردار و اعضای شورای شهر باید مسائل حاشیه‌ای، جناحی، گرایشی و حزبی را کنار گذاشته و با همدلی و همفکری به مردم خدمت کنند.

هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به مسائل حاشیه ای سبب عقب ماندن شهر می‌شود

امیر خجسته با بیان اینکه هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به مسائل حاشیه ای سبب عقب ماندن شهر می‌شود، گفت: خواست مردم تحول بوده و همدان باید در سال ۲۰۱۸ در سطح بین‌المللی بدرخشد.

وی با تاکید براینکه همدان باید از رکود و سکوت بیرون آمده و راه توسعه را در پیش گیرد، گفت: ارزش هر مدیری به پیگیری و جدیت است و مدیران بی‌روح، بی‌همت و ساکت باید از دایره مدیریت استان خارج شوند چراکه آفت استان هستند و استاندار همدان باید این مدیران را تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد بودجه‌های ملی در تهران بوده و باید پیگیری لازم از سوی مدیران کل انجام شود، گفت: شورای شهر باید به سمت وحدت و همدلی حرکت کند تا بتوان نتیجه مناسب را به دست آورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید از سایر استان‌ها عقب بماند و این موضوع با عملکرد برنامه‌ای محقق می‌شود، گفت: شهردار همدان باید برای اجرای رینگ سوم شهر همدان برنامه اصولی داشته باشد.

خجسته با تاکید بر اینکه مدیر باید ریسک پذیر باشد تا شهر متحول شود، گفت: شهرداری همدان دارای پول و زمین است و باید اجازه زمین‌خواری را به سودجویان ندهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای شهرداری باید با مردم به درستی برخورد کرده و مدت زمان رسیدگی به امور را کوتاه کنند.

نظر شما