شناسهٔ خبر: 23042673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

اعضای شورای شهر همدان از تغییر زودهنگام شهردار خودداری کنند

R41405/P1377/S6,75/CT11

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه شورا و شهرداری از دخالت در امور یکدیگر خودداری کنند، گفت: اعضای شورای شهر همدان از تغییر زودهنگام شهردار خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمودرضا عراقی بعداز ظهر امروز در آین معرفی شهردار جدید همدان اظهار داشت: شهرداری ویترین خدمات‌رسانی نظام به دولت و مردم است و باید بیش از همه اعتماد مردم را جلب کند.

وی افزود: با توجه به قانون و اینکه همه مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم قادر به انجام کار هستیم این نظام نماد کاملی از مردم سالاری دینی است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به خواسته‌های دولت از شهرداری بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی بزرگترین برنامه شهرداری‌هاست و نیروهای شهرداری باید کارآمد و دلسوز باشند و این سیاست دولت است از این پس از ورود نیروی ناکارآمد جلوگیری می‌شود و شهرداری نیز باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

عراقی جلب اعتماد مردم را از دیگر کارهایی که شهرداری باید به آن توجه کند دانست و عنوان کرد: شهرداری با یکنواخت‌سازی کارها و دوری از اقدامات سلیقه‌ای می‌تواند به این مهم دست یابد.

وی با بیان اینکه  شفافیت در هزینه‌ها و بودجه‌ها باید از طرف شهرداری انجام شود تا مردم عوارض را سریع‌تر بدهند و بدانند کجا هزینه می‌شود، گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار لازم است و شورا و شهرداری هریک کار خود را انجام داده و از دخالت در کار یکدیگر خودداری کنند.

معاون استاندار همدان با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: جلوگیری  از ساخت و سازها قبل از انجام ضورت پذیرد تا به مشکلاتی که امروز داریم دچار نشویم.

عراقی با بیان اینکه تامین پارکینگ به هر قیمت باید از طرف شهرداری انجام شده و از معضلاتی که امروز درگیر آن هستیم جلوگیری شود، افزود: در طرح‌های بزرگ نیز تسهیل امور و حمایت از سرمایه گذار انجام شود و از ظرفیت‌های برنامه ششم برای پیشرفت و آبادانی استفاده کنیم.

عراقی با تاکید براینکه برای اداره شهر باید ابتکارات را به کار برده و از اختلاف‌ها دوری کنیم، افزود: در طول 109 سال عمر شهرداری همدان 73 شهردار عوض کرده‌ایم، از شورای شهر می‌خواهیم با حمایت از شهردار از تغییر زودهنگام جلوگیری کنند.

مسئولان همدان از شهردار منتخب حمایت کنند

همچنین ابراهیم مولوی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید همدان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید اعضای شورای اسلامی شهر همدان نهایت کوشش، تلاش و بررسی را به خرج دادند و به گزینه‌ای رسیدند که مورد اقبال مدیران ارشد استان و‌ مورد حمایت کارکنان و اعضای شهرداری است.

وی با بیان اینکه امیدوارم خداوند همه ما را از سربازان راستین ولایت قرار دهد افزود: همه آن هایی که به دنبال انتخاب مدیر بومی در شهرداری همدان بودند بدانند امروز این اتفاق مبارک  افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: همانطور که در دوره چهار سال گذشته شهر همدان را با وجود تنگناهای مالی بدون حاشیه اداره کردند و‌ مورد حمایت مسئولان بودند امروز انتظار داریم مسئولان نیز به شهردار منتخب را کمک کنند تا اتفاق مبارکی برای آبادانی و توسعه این کهن دیار رخ دهد.

وی بیان کرد: از نمایندگان مردم همدان در مجلس و استاندار همدان می‌خواهیم همانند گذشته مجموعه مدیریت شهری را حمایت کنند تا بتوانیم با جذب و جلب منابع دولتی وسرمایه‌های داخلی و خارجی توسعه‌ای پایدار در همدان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما