شناسهٔ خبر: 23039714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون بیمه خدمات سلامت در بیرجند:

مناطق مرزی در اولویت پرداختی‌های بیمه سلامت قرار می‌گیرند

R41348/P1336/S6,56/CT11

معاون بیمه خدمات سلامت کشور با بیان اینکه ارائه خمات باکیفیت یکی از محورهای بیمه سلامت است، گفت: از آن جایی که شهرهای مرزی در تامین امنیت نقش مهمی دارند به آنها توجه بیشتری از سوی بیمه سلامت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آناهیتا کشاورزی صبح امروز در مرامس تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: نخستین وظیفه بیمه سلامت، پیشگیری است که اجازه ندهد فردی بیمار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود منابع مواجه هستیم افزود:باید تلاش شود از همین منابع محدود سازمان سلامت کارآمدی داشته باشیم.

معاون بیمه خدمات سلامت کشور گفت: از آن جایی که نقاط مرزی نقش مهمی در تامین امنیت دارند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و سازمان سلامت سیاس‌های رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

کشاورزی افزود: باید با جلوگیری از ارائه خدمات غیر ضرروی، اقامت‌های بی‌دلیل در بخش‌های بستری و مصرف بی‌رویه دارو منابع موجود را به بهترین نحو خدمات دهی کنیم.

وی اظهار داشت: سومین محور اساسی سازمان بیمه سلامت ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان است چون سلامت در جامعه نقش مهمی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان بیرجند بخش خصوصی قوی و خوبی نداریم که باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشیم.

کاظم قائمی با بیان اینکه برای موفقیت باید در چهارچوب قانون ریسک پذیر بوده و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی توجه  به بزرگان را در دستور کار خود قرار دهیم افزود: دانشگاه بیرجند پشتوانه قوی برای بیمه سلامت خواهد بود.

وی اظهار داشت: مهمترین مشکل پیش رو جذب نیروی متخصص است که نیازمند پیگیری‌های مستمر است و معتقدیم نباید برای حفظ جایگاه تلاش کرد بلکه باید برای سلامت منطقه با همفکری و تعامل بکوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما