شناسهٔ خبر: 23038112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشمنان بدنبال اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه هستند

امام جمعه ماکو گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه هستند. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان

صاحب‌خبر - امام جمعه ماکو گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی طلاب و دانشجویان بر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و عنوان کرد: دشمن سعی در اختلاف افکنی بین این دو نهاد تاثیرگذار و متفکر جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه علیرضا کریمی، کشتی‌گیر تیم ملی ایران برای آن که با نماینده تیم اسرائیل بازی نکند، به عمد به حریف روس خود باخت، گفت: روحیه پهلوانی باید در جامعه اسلامی ایرانی ترویج یابد. 
حجت الاسلام رنجبری افزود: وجود چنین پهلوانانی در کشورمان سبب سرفرازی مردمان کشورمان می‌شود.
امام جمعه ماکو به تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهوری اشاره کرد و افزود: نظام انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است که بعضی افراد در جامعه با کارهای خود دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند و زمینه ساز خوشحالی دشمن می شوند.
حجت الاسلام رنجبری گفت: امیدواریم گزینه های رکود اقتصادی، بیکاری، اهداف اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید داخلی در این بودجه مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تاریخ ننگین حضور انگلیسی ها گفت: جریان دیپلماسی کشورمان باید همیشه آگاهانه حیله‌ها و حرکات مشکوک این کشور خبیث را تحلیل و مورد بررسی قرار دهند.
امام جمعه ماکو با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و تقسیم شادی ها با همنوعان خود، که از بُعد مالی در مضیقه هستند تاکید کرد.
حجت الاسلام رنجبری چرخه اقتصاد جامعه را رانندگان جاده های برون شهری و خودروهای سنگین دانست و گفت: روز حمل و نقل می‌تواند زمینه ای برای تقدیر از زحمات این عزیزان باشد که در زمینه صادرات نقش تاثیر گذاری دارند.
وی بر لزوم مصرف کنترل شده حاملین انرژی تاکید کرد و افزود: با رعایت نکات ایمنی و استفاده درست انشالله شاهد مشکل قطعی گاز نشویم.
انتهای پیام

نظر شما