شناسهٔ خبر: 23034491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

استقلال نيم فصل دوم متحول مي‌شود

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نيم فصل دوم حرفهاي بيشتري براي گفتن دارد.

صاحب‌خبر -

ستار همداني در خصوص شرايط استقلال در نيم فصل اول ليگ گفت: وضعيت استقلال را بايد به دو بخش تقسيم کنيم، ابتدا زمان حضور منصوريان که متاسفانه او با تمام تلاشي که کرد نتوانست انتظارات کارشناسان و مردم را برآورده کند و به همين دلايل مجبور به استعفا از استقلال شد.

وي تاکيد کرد: با آمدن وينفرد شفر به جاي منصوريان، رفته رفته شاهد عملکرد خوبي از استقلال بوديم، اگرچه اين تيم در نتيجه گيري خيلي موفق نبود اما در کارهاي تيمي، بدني و فني عملکرد قابل قبولي داشت و مطمئنا در نيم فصل دوم اين تيم مي تواند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

پيشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال از نظر روحي و رواني در شرايط خوبي قرار گرفته است و مطمئنم بازي به بازي بهتر خواهد شد؛ اگرچه هنوز نتايج اين تيم راضي کننده نيست، اما عملکرد شفر که نشات گرفته از فوتبال آلمان است مي تواند براي استقلال موثر باشد.

وي در خصوص گروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: در آسيا نمي توان هيچ تيمي را دست کم گرفت. به اعتقاد من گروهي که استقلال در آن قرار گرفته به مراتب سخت تر از ديگر گروه هاست و اگر آبي پوشان مي خواهند در ليگ قهرمانان موفق باشند بايد با يک برنامه ريزي دقيق پا به مسابقات بگذارند.

همداني در پاسخ به اين سوال که آيا در نيم فصل اول ليگ شما نسبت به سال گذشته پيشرفتي را مشاهده کرده ايد يا خير، گفت: شايد تنها دليلي که تا حدودي در نيم فصل اول تاثيرگذار بود در پيش رو بودن جام جهاني روسيه است. اين تورنمنت باعث شده تا تمام بازيکنان انگيزه بالايي داشته باشندکه بتوانند خود را به سرمربي تيم ملي تحميل کرده تا در جام جهاني حضور داشته باشند اما اگر اين دليل را کنار بگذاريم و واقع بينانه صحبت کنيم متاسفانه ليگ جذابيت خاصي نداشت و پيشرفت محسوسي هم در آن نديديم.

وي در خصوص شرايط پرسپوليس در نيم فصل اول ليگ گفت: تيمي که بازيکنانش سه سال با يکديگر باشند مشخص است که انتظارات را برآورده مي کند. پرسپوليس از لحاظ فني عملکرد قابل قبولي داشته و بازي هاي خوبي ارائه کرده است اما در اواخر نيم فصل اول دچار فراز و نشيب شد.

همداني در پايان و در پاسخ به اين پرسش که آيا بازيکني را به عنوان پديده در ليگ مشاهده کرده ايد يا خير گفت: تنها مي توانم از قائدي نام ببرم اگرچه کم بازي کرد اما خوب بود و تا حدودي مردم از بازي اين بازيکن به دليل کارهاي انفرادي اش لذت بردند اما اگر مي خواهيم بازيکنان پديده را داشته باشيم بايد زيربنايي کار کنيم.

نظر شما