شناسهٔ خبر: 23031831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کاهش ۵ درصدی تصادفات جاده ای استان اصفهان/ اصفهان پرترددترین جاده ها

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از کاهش ۵ درصدی تصادفات جاده ای این استان در سال جاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، داریوش امانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در همایش تجلیل از راهداران نمونه به تلاش ها و اقدامات کاهش تصادفات جاده ای اشاره کرد و اظهارداشت: تصادفات جاده ای در استان اصفهان بیش از 5درصد کاهش یافته است که کنترل ترددها و استفاده از دوربین های کنترل تردد در این راستا موثر بوده است.

 

وی افزود: همکاری رانندگان و ارتقای فرهنگ ترافیک از دیگر مولفه های مهم در کاهش تصادفات ترافیکی در جاده های این استان بوده که با تلاش کارشناسان و فعالیت های آموزشی در این راستا کار شده است.

 

امانی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ ترافیک در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی استان اصفهان دنبال می شود، تصریح کرد: کاهش تصادفات این ناوگان سال به سال در حال انجام است و این موضوع به افزایش کیفیت خدمات رسانی کمک کرده است.

 

وی با اشاره به جایگاه استان اصفهان در حوزه حمل و نقل خاطرنشان کرد: این استان دارای بیش از 30 پایانه حمل بار و حمل مسافر است که سال آینده هم دو پایانه دیگر به مجموع پایانه های این استان افزوده می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان یادآورشد: استان اصفهان در بخش تعداد مجتمع های بین راهی، جابه جایی بار و مسافر رتبه اول کشور را دارد و با داشتن 60 هزار راننده 10 درصد رانندگان کشور را دارد.

 

وی با بیان اینکه استان اصفهان در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارد، بیان کرد: جاده های استان اصفهان بیشترین تردد را نسبت به سایر مناطق دارد و باید خدمات زیادی ارائه شود و کاهش تصادفات یکی از مولفه های مهم در خدمت رسانی در این استان است.

 

نظر شما