شناسهٔ خبر: 23024914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سوشکا مکانی در تمرینات صنعت نفت آبادان حضور یافت

غلامحسین امینی فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:مکانی یکی از دروازه بانان با تجربه فوتبال ایران به شمار می رود که با نظر کادر فنی از امروز در

صاحب‌خبر - غلامحسین امینی فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:مکانی یکی از دروازه بانان با تجربه فوتبال ایران به شمار می رود که با نظر کادر فنی از امروز در تمرینات صنعت نفت حضور یافت.
وی افزود:این دروازه بان که فصل گذشته در لیگ نروژ بازی می کرد در چند روز گذشته مذاکراتی با باشگاه صنعت نفت داشت و به توافقات اولیه نیز رسید.
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:قرارداد این دروازه بان در روزهای آینده نهایی می شود تا در نیم فصل دوم لیگ برتر برای صنعت نفت به میدان برود.
امینی فر از حضور طالب ریکانی بازیکن نیم فصل اول تیم استقلال خوزستان در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت:ریکانی از پرورش یافتگان باشگاه صنعت نفت به شمار می رود که از امروز هم تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد.
وی افزود:در صورت تایید کادر فنی تیم صنعت نفت، ریکانی با عقد قراداد در نیم فصل دوم برای زردپوشان آبادانی به میدان خواهد رفت.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر کشور با 21 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
/6002 /7104/7165
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد**انتشار: کبری آقازری

نظر شما