شناسهٔ خبر: 23024408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو شورای شهر یاسوج:

اعضای شورای شهر یاسوج حق سهم خواهی از شهردار را ندارند

R41452/P1361/S6,69/CT15

عضو شورای شهر یاسوج گفت:نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

صاحب‌خبر -

محمد رحیم دهراب پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج در پاسخ به این سوال که اعضای شورای شهر در انتخابات معاونان جدید شهرداری دخالتی داشته اند؟، اظهار داشت: در جریان کارهای شهردار یاسوج نیستم و به هیچ عنوان سهم خواهی را قبول ندارم.

این عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه از ابتدا با مطرح کردن " نستهن مقدم" به عنوان شهردار مخالف بودم، بیان کرد: هم اکنون نیز با رویه کاری وی موافق نیستم و آن را قبول ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در راستای انتخابات معاونان جدید شهرداری یاسوج با شمامشورت شده است، گفت: تا کنون کسی در این رابطه با ما صحبت و مشورتی نکرده است و اصلا چنین روشی را ناپسند و غلط می‌دانم و وجود چنین مسائلی همچون آفت جامعه است.

دهراب پور با بیان اینکه به هیچ قیمتی در راستای این مسائل نادرست با کسی مشورت نمی‌کنم، بیان کرد: بیش از 10 سال سابقه حضور در دوره‌های قبلی شورا را دارم و هرگز چنین رویه‌ای را قبول نداشتم.

وی با بیان اینکه از موضوع سهم خواهی اعضای شورا هیچگونه اطلاعی ندارم، عنوان کرد: اگر چنین مسئله‌ای صحت دارد بروی اعتماد مردم معامله کرده‌اند  و این فرهنگ بدعتی نادرست است.

دهراب پور تصریح کرد: نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

عضو شورای شهر یاسوج اظهار داشت: وظیفه بنده به عنوان عضو شورای شهر استیفای حقوق مردم از مجاری قانونی است و اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد از طریق قانونی اقدام می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما