شناسهٔ خبر: 23024404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد

مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد برگزار شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم وداع با پیکر 6 تن این جان باختگان با حضور مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهدگسترده مردم درورزشگاه  تختی مشهدبرگزار شد.

سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت :عشق به مردم در سراسر وجود کوهنوردان امدادگر موج می زد و ما امروز سوگوار این فرزندان امام رضا (ع) هستیم که در غربت جان به جان آفرین تسلیم کردند.

زحمتکش رئیس هیات کوهنوردی استان هم در این مراسم گفت: هنوز 50 نفر از نجاتگران در قالب تیم جستجو و نجات در ارتفاعات اشترانکوه لرستان در حال جستجو ی پیکر "سید علی حسینی" دیگر کوهنورد خراسانی هستند.

در ادامه این مراسم پیکرهای 6 کوهنورد جان باخته بر دوش مردم و همنوردان بازمانده آنان گرد زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد تشییع و قبل از انتقال به محل تدفین  برای طواف و اقامه نماز به حرم رضوی منتقل شد.

پیکر اکرم حقانی هفتمین کوهنورد جان باخته در حادثه اشترانکوه دیروز برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان اسفراین در خراسان شمالی منتقل شد.

پیکر 3 تن از این کوهنوردان جانباخته  در بهشت رضای مشهد خاکسپاری و سه تن دیگر در شهرستانهای زادگاهشان به خاک سپرده می شود .

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1681066" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1941846/1681066?width=400&height=300"></script></div>
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1681071" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1941846/1681071?width=400&height=300"></script></div>
مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد

نظر شما