شناسهٔ خبر: 23023515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اعزام 195 دانش‌آموز بسیجی دختر از مدارس طبس به اردوی راهیان‌نور

صاحب‌خبر -

طبس- خبرنگار کیهان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد 195 دانش‌آموز بسیجی دختر مدارس شهرستان طبس، به اردوی راهیان‌نور جنوب کشور اعزام شدند.
رمضانعلی فرحبخش‌ثانی گفت: راهیان نور برای همه آحاد مردم است و حتی کسانی که عضو بسیج نیستند نیز می‌توانند جهت بازدید از این مناطق عملیاتی در مناسبت‌های مختلف ثبت‌نام کنند.
وی تصریح کرد: راهیان نور و فرهنگ مقاومت برخاسته از دوران دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل می‌کند و نقش بسزایی در خنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان ضد نظام اسلامی و انقلاب ایفا کرده، الگوی مقاومت را ترویج می‌دهد و نسل‌های دیگر را با دفاع مقدس آشنا خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان با 5 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام و به مدت 5 روز از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس عنوان داشت: اروندکنار، خرمشهر، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فتح‌المبین از جمله مناطق عملیاتی این مناطق بودند.
فرحبخش‌ثانی با بیان اینکه شهرستان طبس در سال گذشته رتبه نخست در اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان‌ نور را در بین 165 شهرستان کشور کسب کرده، عنوان داشت: در این برنامه‌ها از حضور معنوی راویان برجسته کشوری و استانی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثارگری استفاده می‌شود.

نظر شما