شناسهٔ خبر: 23022862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

درخشان: داوری‌ها حداکثر ۹ امتیاز از ما گرفت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در تحلیل نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: جدا از مشکلات حال حاضر تیم فوتبال نفت داوری‌ها به ما ضربه سنگینی زد.

صاحب‌خبر -
صراط:حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در تحلیل وضعیت نفت تهران در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دوره هفدهم  گفت: مشکلات مدیریتی و مالکیت در باشگاه نفت تهران در نیم فصل اول عاملی بود که باعث شد نتوانیم آنچه مد نظرمان بود را در نفت پیاده کنیم و بازیکنانم بار‌ها دست به اعتصاب زدند و من به آن‌ها حق می‌دهم چرا که مشکلات مالی آن‌ها باعث شد که شرایط خوبی نداشته باشند و تمرکز لازم برای حضور در تمرینات و بازی‌ها را نداشته باشند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران او افزود: حذف از لیگ قهرمانان آسیا نیز یکی از دلایلی بود که انگیزه بازیکنان را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کاهش داد و امیدوارم در نیم فصل دوم بخشی از مشکلات حل شود و ما برای حضور در رتبه‌های میانی تلاش کنیم و بعید می‌دانم بتوانیم سهمیه آسیایی را برای فصل آینده بدست بیاوریم.
 
درخشان در مورد داوری‌ها در لیگ برتر فوتبال نیز یاد آور شد: داوری‌هایی که برای نفت تهران انجام شد ضربه زیادی به ما زد و دست کم ۶ تا ۹ امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم و امیدوارم در نیم فصل دوم این اشتباهات کاهش یافته و بتوانیم روی امتیازات فنی و توانایی بازیکنانمان نتایج قابل قبولی بگیریم.
 
سرمربی نفت تهران در مورد نقل و انتقالات زمستانی نیز گفت: قصد داریم با جذب چند بازیکن جدید و خارج کردن ۵ بازیکن از تیم نفت تهران نقاط ضعف تیم را برای نیم فصل دوم ترمیم کنیم و در روز‌های آتی با جهانیان در اینباره جلساتی خواهیم داشت تا بودجه مشخص برای جذب بازیکنان مورد نظر را بررسی و مشخص کنیم.
 
او ادامه داد: اگر مشکلات مالی نفت تهران حل شود با جذب بازیکنان خارجی می‌توانیم نواقص را برطرف کنیم و قصد داریم بازیکنان با کیفیتی را جذب کنیم که مشکلات فنی ما از لحاظ مهره‌ای در داخل زمین حل شود.

نظر شما