شناسهٔ خبر: 23022806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات قدیمی | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

سیمئونه: گریزمان می تواند برود
سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد اگر مهاجم فرانسوی بخواهد تیمش را ترک کند مخالفت نمی کند.
به گزارش مارکا، دیگو پابلو سیمئونه در مصاحبه‌اش با روزنامه اکیپ در باره آنتوان گریزمان و آینده این مهاجم فرانسوی گفت: ممکن است روزی او مانند دیگو کاستا و آردا توران اتلتیکو را ترک کند. من از این اتفاق ناراحت نمی‌شوم.
سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: دوست دارم پیشرفت بازیکنانم را ببینم و اگر یکی از آنها بخواهد تیم را ترک کند و به من بگوید فرصت بازی در یک تیم خیلی بزرگ را دارد مخالفت نمی‌کنم. اگر بازیکنی مانند گریزمان با تمام وجود برای تیم من بازی کرده باشد با این موضوع مشکلی ندارم. می‌دانم که او نیاز به رشد و پیشرفت دارد.

فیفا اسپانیا را به اخراج از جام جهانی تهدید کرد
فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر آنخل ماریا ویار ممکن است اسپانیا را از جام جهانی اخراج کند.
به گزارش ایسنا به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا ممکن است جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست بدهد.
به نوشته ال‌پائیس، فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده و در آن به این سازمان هشدار داده است که اگر آنخل ماریا ویار را از سمتش در این فدراسیون برکنار نکند، این تیم را از همه رقابت‌ها محروم خواهد کرد.
ویار به خاطر رشوه و جعل اسناد از سمتش در یوفا (نایب رئیس) محروم شد. او رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا هم بود. با وجود اینکه قرار بود جانشینی برای او در این سمت تعیین شود اما هنوز فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاباتی را برگزار نکرده و جانشین او تعیین نشده است.
البته کمیته ورزش اسپانیا او را از سمتش برکنار کرده اما هنوز انتخابات فدراسیون برگزار نشده تا جانشین او تعیین شود.فیفا به همین خاطر اسپانیا را تهدید به حذف از جام جهانی کرد. تیم فوتبال اسپانیا در گروه Bبا تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش همگروه است.

رکورد خاص سیتی در لیگ جزیره
شاگردان گواردیولا با پیروزی برابر سوانسی یک رکورد خاص را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثبت رساندند.
به‌ گزارش اسکای اسپورت، منچسترسیتی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف سوانسی رفت و توانست با چهار گل به پیروزی برسد. شاگردان گواردیولا با این پیروزی یک رکورد خاص را به دست آوردند. آنها به تنها تیمی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شدند که ۱۵ پیروزی پیاپی را به دست آورده‌اند. منچسترسیتی با پیروزی درشهرآورد شهر منچستر با کسب چهاردهمین برد متوالی با رکورد تاریخی آرسنال برابری کرد و حالا با ۱۵ برد پشت سر هم، به تنهایی صاحب این رکورد است.

رقم بارسلونا برای فروش آردا توران
بارسلونا رقم فروش ستاره ترکیه‌ای خود را اعلام کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، آردا توران برای بارسلونا دراین فصل به میدان نرفته است. او مدت‌ها است که آسیب دیده و با رسیدن به شرایط بازی هم در تفکرات والورده جایی ندارد. روزنامه ال موندو اسپانیا اعلام کرد که توران از لیگ چین و ترکیه پیشنهاد دارد و بارسلونا در صورتی که هر تیمی برای این بازیکن ترکیه‌ای ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند او را خواهد فروخت.

رئال مادرید حریف گرمیو درفینال جام باشگاه های جهان
شاگردان زین الدین زیدان با برتری مقابل تیم الجزیره امارات، به دیدار نهایی جام باشگاه های جهان راه یافتند و حریف تیم گرمیو برزیل شدند.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که در ورزشگاه زاید امارات برگزار شد، تیم رئال مادرید با نتیجه ۲ بر یک ازسد تیم الجریزه گذشت و راهی دیدار نهایی این مسابقات شد. برای تیم رئال مادرید دراین دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۳ و گرت بیل دردقیقه ۸۱ گلزنی کردند و صعود تیمشان به دیدار نهایی این مسابقات را رقم زدند. در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی، تیم «گرمیو» برزیل قهرمان منطقه آمریکای لاتین به مصاف «پاچوکا» مکزیک قهرمان آمریکای مرکزی رفت که در نهایت نماینده برزیل یک بر صفر پیروز شد.
جام باشگاه های جهان هر سال با حضور قهرمان باشگاهی قاره های مختلف به اضافه تیم میزبان، برگزار می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما