شناسهٔ خبر: 23022347 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش

بر اثر انفجار مهيب گاز در یکی از ایستگاه‌های گازی شرکت ملی نفت و گاز اتریش OMV يک نفر کشته و ده‌ها نفر زحمی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاري صداوسيما   از وين؛ مقامات اتريش از کشته شدن يک نفر و زخمي شدن حدود 60 نفر بر اثر وقوع انفجار در پايانه گازي در نزديکي مرز اسلواکي در منطقه گنزندورف خبر دادند. اين حادثه روز سه شنبه در پايانه گازي بامگارتن Baumgarten بعنوان بزرگترین مرکز توزیع واردات گاز از روسیه و نروژ در شرق وين رخ داد. اين انفجار در ساعت هشت و 45 دقيقه صبح روز سه شنبه به وقت محلي رخ داد. علت اين حادثه هنوز مشخص نشده است. این ایستگاه با ظرفیت سالانه چهل میلیارد مترمکعب یکی از مهمترین محور مهم گازی در مرکز اروپا که تامین گاز شمال ایتالیا و شمال آلمان را برعهده دارد می باشد. 
يکي از مقامات درماني اتريش گفت، شمار مصدومان با احتساب آنهايي که جراحت سطحي برداشته اند به حدود شصت نفر مي رسد.
سخنگوی آتش نشانی منطقه نیدر استرایش اتریش نیز گفت: این منطقه در وسعت وسیعی مسدود است و این ایستگاه گاز یکی از ایستگاه‌های مرتبط با لوله‌های گاز از روسیه است. 
ماموران آتش نشانی، نیرو‌های نجات و بالگرد در محل حادثه حضور دارند و بخش تبهکاری پلیس اتریش نیز تحقیقات درباره علت انفجار این ایستگاه گازی را آغاز کرده است.
آندرياس رينوفر، سخنگوي ارتباطات گازي اتريش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز صبح در پايانه گازي ما در بامگارتن انفجار رخ داد و پس از آن آتش سوزي سبب زخمي شدن چند نفر و کشته شدن يک نفر در محل حادثه شد.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1682576" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1941917/1682576?width=400&height=300"></script></div>
 
يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش يک کشته و ده ها زخمي براثر انفجار گاز در اتريش

نظر شما