شناسهٔ خبر: 23022025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

???? ?????? ??? ????? ?? ????? ???? ???? ???? ???

??? ?????? ????? ????? ???? ????? ??? ?? ?? ???? ???? ????? ????? ? ??? ??? ??? ?? ????? ??? ??? ????? ????? ??? ?????? ?? ????? ???? ???? ?? ???.

صاحب‌خبر -

حسن اشجاري در مورد بازي برابر فولاد خوزستان به سايت رسمي باشگاه استيل آذين گفت : بازي رو در رو با تيمي که 3 روز پيش با آنها بازي کرده و آنها راشکست داده ايد کار آساني نيست چراکه آنها شما را آناليز کرده و نقاط قوت و ضعف شما را شناخته اند. فولادي ها با شناخت نقاط قوت ما و با ارائه يک بازي بسته و دفاعي چشم به ضدحملات داشتند و در نهايت توانستند به خواسته خود برسند.

مدافع چپ پاي استيل آذين در خصوص حضور خاکپور در اين تيم مي گويد : معتقدم که شوک ناشي از آمدن خاکپور به تيم وارد شده و هر کس که از بالا به بازي استيل آذين و نمايش بازيکنان نگاه کند متوجه اين شوک مثبت مي شود. بازيکنان به خودباوري رسيده اند و مي توان اين موضوع را از نوع تلاش و کوشش آنها در زمين ديد. هر چند ما هنوز ضعف هايي داريم اما مطمئنا با تلاش محمد خاکپور و درايت علي پروين و با استفاده از تعطيلي ليگ مي توانيم به هماهنگي بيشتر برسيم و از اين شرايط خارج شويم.

اشجاري در مورد احتمال دعوت به تيم ملي براي حضور در جام ملت هاي آسيا هم گفت : برخي بازيکنان استيل آذين شايستگي حضور در تيم ملي و پوشيدن پيراهن اين تيم در جام ملت هاي آسيا را دارند اما شرايط بد جدولي تيم ما باعث شده که تعدادي از شايسته هاي استيل آذين از تيم ملي دور بمانند. 3 هفته است که بهترين بازي هايم را براي استيل آذين انجام مي دهم و باز هم سعي مي کنم با تلاش بيشتر دوباره به پيراهن مقدس تيم ملي برسم. حضور در تيم ملي و بازي در جام ملت هاي آسيا آرزوي من است و مي خواهم که افتخار پوشيدن پيراهن اين تيم در اين تورنمنت بزرگ نصيبم شود. اگر در فهرست تيم ملي باشم براي موفقيت قطبي و تيم ملي کشورم همه تلاشم را مي کنم و اگر به تيم ملي هم دعوت نشوم براي موفقيت تيم ملي و افشين قطبي دعا مي کنم. موفقيت تيم ملي در جام ملت ها باعث پيشرفت فوتبال کشور و توسعه آن در کشور خواهد شد و مي تواند باعث ترغيب بخش خصوصي براي حضور و سرمايه گذاري در فوتبال شود که اين به نفع جامعه فوتبالي کشور خواهد شد.
 

نظر شما