شناسهٔ خبر: 23016616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

معاون منابع انسانی قوه قضائیه: تا پایان سال ۹۶، ۹۰۸ نفر به دستگاه قضایی می‌پیوندند

معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: در سال ۹۶ با مجموعه افرادی که از محل آزمون‌های قبلی به مجموعه قضات پیوستند، تا پایان سال با جمع کسانی که از ابتدای سال ۹۶ تا الان داشتیم، ۹۰۸ نفر ابلاغ قضایی گرفته‌اند و به مجموعه دستگاه قضا وارد می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا امینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با آزمون قضاوت سال ۹۶ اظهار کرد: در آزمون امروز حدود کمتر از ۳۰ هزار نفر شرکت کردند که اگر با احتساب افرادی که در آزمون اختصاصی شرکت می‌کنند در نظر بگیریم مجموعا در سال ۹۶ نزدیک به ۷۸ هزار نفر متقاضی داشتیم که در بخش‌های مختلف شرکت کردند و خود را در معرض آزمون و انتخاب قرار داده‌اند.
وی افزود: در هفته اول بهمن که نتایج آزمون تستی اعلام خواهد شد، آنهایی که نصاب لازم را آورده باشند در ۲۷ بهمن ماه در آزمون تشریخی شرکت خواهند  کرد و نتایج هم در فروردین ۹۷ اعلام خواهد شد.
معاون منابع انسانی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: سال ۹۵، ۴۵ هزار نفر در آزمون‌های عمومی ما شرکت کردند که از این تعداد بعد از اینکه در آزمون‌های شخصیت شرکت کردند، حدود ۲۷۰ نفر تقریبا به گزینش معرفی شدند. یعنی در حدود ۵% افراد وارد چرخه گزینش شدند.
این خبر تکمیل می‌شود.

نظر شما