شناسهٔ خبر: 23005704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خستگی پیگیری های شبانه روزی به تنم ماند

صادقی گفت: در این چند روزی که از برگزاری هفته نخست لیگ برتر والیبال می گذرد برای این که باشگاه کن هم بتواند در مسابقات حضور داشته باشد دوندگی های زیادی انجام دادم اما جواب نداد.

صاحب‌خبر -

خستگی پیگیری های شبانه روزی به تنم نشستنایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: باشگاه کن 3روز مانده به آغاز لیگ برتر والیبال باشگاه های تقاضای ورود به این رقابت ها را کرد که مورد موافقت قرار گرفت ما هم شرایط لازم را برای آمدن این تیم به مسابقات را فراهم کردیم اما سیاست مسئولان باشگاه با بضاعت موجود و والیبالیست های حاضر در این رقابت ها هم خوانی نداشت.

وی گفت: اگر مسئولان باشگاه کن با حضور در رقابت های لیگ موافقت می کردند آن ها این هفته باید به مصاف با تیم بهنمیر مازندران می رفتند، اما از آن جا که هنوز حضور کن در لیگ قطعی نشده بود به آن ها تا ساعت 14:00 روز گذشته فرصت دادیم تا مدارک خود از جمله قرارداد بازیکنان و ورودیه را به سازمان لیگ تحویل دهند از طرفی هم مازنی ها برای آمدن به تهران و آماده سازی برای بازی هفته دوم مقابل کن منتظر نتیجه نهایی بودند و از فدراسیون پیگیر ماجرا بودند آن ها می خواستند برای بازیکنان شان بلیت تهیه کنند و نمی توانستیم به مازنی ها بگوییم یا بیایند؟!

نایب رئیس فدراسیون والیبال بانوان گفت: هر چه با ولی نژاد مربی والیبال که می خواست برای نخستین بار در لیگ برتر حضورش خود را تجربه کند تماس می گرفتم وی ما را به دقایق و ساعاتی دیگر موکول می کرد و همین موضوع باعث شد تا شخصاً با مدیر عامل باشگاه تماس بگیرم، وی هم بعد از 2 ساعت پس از بررسی وضعیت موجود و اهداف باشگاه با ارسال پیامک تلگرامی انصراف خود را از حضور در این رقابت ها به طور رسمی اعلام کرد، بعد از دیدن پیام خستگی تلاش های شبانه روز به تنم نشست.

صادقی یادآورشد: بعد از این اتفاق بلافاصله به مسئولان باشگاه بهنمیر مازندران خبر دادیم تا آن ها به تهران سفر نکنند اما متاسفانه برخی افراد در این خصوص موضع گیری های غیر حرفه ای و نامناسبی داشتند به طوری که آن ها من را مقصر انحلال تیم معرفی کردند! در صورتی که همگان اعم از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون شاهد بودند که برای متقاعد کردن مدیر عامل باشگاه زحمات زیادی را متحمل شده ام و علت این رفتارهای غیر حرفه ای را نمی دانم؟

این در حالی است که کیومرث چگینی مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن پیش از این به خبرنگار ما گفته بود: اگر شرایط برای حضور ملی پوشان در این تیم فراهم می شود یکی از رقبای لیگ خواهند شد، در غیر این صورت حمایت از والیبال بانوان را به سال آینده موکول خواهند کرد.

نظر شما