شناسهٔ خبر: 23004132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پتروشیمی بندرامام همچنان بر روی نوار پیروزی گام بر می دارد

به گزارش ایرنا دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه در سالن اندیشه ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با احتساب 82 بر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه در سالن اندیشه ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با احتساب 82 بر 56 پیروز میدان شد.
در کوارتر نخست این دیدار 2 تیم پتروشیمی و دانشگاه آزاد که رقیب دیرینه یکدیگر محسوب می شوند، به لحاظ امتیاز آوری پایاپای پیش می رفتند که در پایان کوارتر، پتروشیمی گوی سبقت را از حریف خود ربود و با نتیجه 19 بر 11 پیروز شد.
کوارتر دوم بازی در حالی آغاز شد که شاگردان فرزاد کوهیان (دانشگاه آزاد) بر خلاف کوارتر نخست توپ و میدان را به خوبی در دست داشتند و با نتیجه 22 بر 16 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر سوم بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام که نمی خواستند امتیاز این دیدار را به راحتی از دست دهند تیم حاکم بر میدان نشان دادند و با پرتاب های کم اشتباه خود این کوارتر را با نتیجه 23 بر 9 به سود خود به پایان رساندند.
در کوارتر چهارم این دیدار شاگردان ملی پوش مهران شاهین طبع که از تجربه بهتری نسبت به حریف خود برخوردار بودند به خوبی بازی را مدیریت کردند و با احتساب 24 بر 14 پیروز این کوارتر شدند تا در نهایت با نتیجه 82 بر 56 دوازدهمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند.
تیم پالایش نفت آبادان در این هفته از رقابت ها میهمان نیروی زمینی بود که با نتیجه 70 بر 59 به پیروزی رسید. همچنین تیم رعد پدافند خوزستان دیگر نماینده خوزستان در این هفته به مصاف شهرداری تبریز رفت که با شکست سنگین 103 بر 49 روبه رو شد.
هم اکنون سه تیم خوزستانی پتروشیمی، پالایش نفت و رعد پدافند به ترتیب با کسب 24، 21 و 13امتیاز در مکان های اول، سوم و نهم جدول رده بندی قرار دارند.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظر شما