شناسهٔ خبر: 23003034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسائل مالي تاثيري در پيوستنم به اين تيم نداشت

آزادکار تيم کشتي ايزي پايپ گفت: برخلاف تصور بايد تاکيد کنم که بخاطر پول تيم بيمه رازي را ترک نکردم.

صاحب‌خبر -

مسائل مالي تاثيري در پيوستنم به اين تيم نداشترضا اطري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما افزود: مسابقات کشتي جام باشگاه ها در شرايط بسيار خوبي برگزار شد. سطح فني اين مسابقات بسيار بالا و شبيه به مسابقات جهاني بود. من با اختلاف بسيار خوبي توانستم مقابل حريفان ظاهر شوم و آنها را شکست دهم. با وجود بيماري معده توانستم بر شرايط بدي که داشتم غلبه کنم و مقابل حريفانم عملکرد قابل قبولي داشته باشم. در اين مسابقات توانستم حريف آمريکايي ام را که در رقابتهاي جهاني با ناداوري به آن باختم در اين مسابقات با موفقيت پشت سربگذارم و شکست جهاني را جبران کنم.


وي گفت: عملکرد کشتي گيران ايراني هم در مجموع در اين رقابتها بسيار خوب بود. آنها همه با انگيزه در اين مسابقات حاضر شدند و قدرت خود را بکار گرفتند. تيم ايزي پايپ هم در شرايط بسيار خوبي در اين مسابقات حضور يافت و توانست به عنوان قهرماني برسد. من اطمينان داشتم که تيم ايزي پايپ مي تواند به عنوان قهرماني دست يابد به همين علت راهي اين تيم شدم.


اطري افزود: بعد از حضورم در تيم ايزي پايپ برخي اعلام کردند که من بخاطر پول تيم بيمه رازي را ترک کرده ام و راهي ايزي پايپ شده ام. اين در حاليست که اين اظهار نظر درست نيست و صحت ندارد. متاسفانه در طول برگزاري مسابقات ليگ برتر برای عقد قرارداد با تيم بيمه رازي چند ماه سر در گم بودم و تا روز آخر پاسخ درستي نمی گرفتم. در ادامه تصمیم گرفتم با صلاحدید سرمربی ام به تیم ایزی پایپ بپیوندم. خوشبختانه در این تیم با مربیان خوبی چون محسن کاوه و علیزاده کار کردم. مربیان کاربلدی که کار کردن با آنها زمینه کسب تجربه و موفقیت فراهم می کند.

وي گفت: اذيت و آزار مسئولان بيمه رازي باعث شد تا از نظر رواني بهم بريزم و در ادامه تصميم به جدايي از اين تيم و پيوستن به تيم ايزي پايپ بگيرم. هم اکنون هم با توجه به پايان يافتن مسابقات جام باشگاه ها برنامه خاصي در دست ندارم. با توجه به موفقيت هاي خوبي که در جام باشگاه ها داشتم، اميدوارم بتوانم به اردوي تيم ملي دعوت شوم تا بتوانم سرباز خوبي براي کشورم باشم و انتظارات کادر فني را برآورده سازم.

­

نظر شما