شناسهٔ خبر: 22999859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در روز نخست مسابقات؛

سرگروه‌های ۳ گروه رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند

اصفهان - در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که هم‌اکنون و به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است سرگروه‌های گروه B و C مشخص شده‌اند و صعود ۲ تیم ایرانی به مرحله بعد مسجل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در اصفهان، از صبح امروز، ۹ دیدار مقدماتی برگزار شد که طی آن تیم‌های گئورگیان کلاب گرجستان با ۳۲ پیروزی به عنوان سرگروه گروه A و تیم بیوک شهیر ترکیه نیز با ۲ برد به عنوان سرگروه گروه C به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

همچنین در گروه A  تیم سینا صنعت ایذه با برد ۸ بر ۲ تیم‌ المپیک هاپس رومانی و ۶ بر ۴ دینامو ارمنستان صدرنشین است و اگرچه صعود خود را مسجّل کرده اما هنوز یک برد تا عنوان سرگروهی این گروه فاصله دارد.

در گروه D نیز تیم بیمه رازی اصفهان با ۲ پیروزی قاطعانه ۱۰ بر صفر در دیدار مقابل تیم فیزیکال آکادمی قرقیزستان و تیم قدرتمند مسکو روسیه به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد صعود کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در دور نخست از گروه A دینامومو ارمنستان با نتیجه ۹ بر ۱ به تیم پائوک یونان غلبه کرد، از گروهB  گئورگیان کلاب گرجستان ۸ بر ۲ شهدای مدافع حرم قم را برد و در گروه C نیز با نتیجه ۶ بر ۴ در مقابل بیوک شهیر ترکیه به پیروزی رسید.

و در دور دوم این رقابت ها از گروه A المپیک هاپس رومانی ۷ بر ۳ پائوک یونان، از گروه B گئورگیان کلاب گرجستان ۹ بر یک تاجیک لیر تاجیکستان و از گروه C بیوک شهیر ترکیه ۱۰ بر صفر اس سی بوداپست مجارستان را از پیش رو برداشتند.

نظر شما