شناسهٔ خبر: 22992196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزنه بردار کامیارانی بر سکوی نخست مسابقات پارآسیائی 2017 امارات ایستاد

معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی با اقتدار نشان زرین طلای مسابقات پارآسیائی 2017 امارات را در دسته 107+ کیلوگرم کسب کرد و بر سکوی نخست ایستاد .

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران در رده سنی جوانان شامگاه روز چهارشنبه 22 آذرماه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات  به کار خود پایان داد .
کاروان تیم ملی کشورمان با 10 وزنه بردار در این رقابت ها شرکت کرد و توانست حضوری موفق را در مسابقات پاراآسیائی تجربه کند .
معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی نیز در دسته 107+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان را همراه کرد و موفق شد با رکورد ۱۴۸ کیلوگرم نشان زرین طلای مسابقات پاراآسیائی 2017 را کسب کند و بر سکوی نخست ایستاد .
براساس این گزارش، تیم وزنه برداری ایران با کسب پنج نشان طلا، دو نقره و سه برنز به عنوان قهرمان این دوره از بازی ها شناخته شد .
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی و علی محمودی و سیدمحمدرضا میرشفیعی نیز به عنوان مربی، تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کردند .
مسابقات وزنه برداری جوانان پاراآسیائی 2017 طی روزهای 19 تا 22 آذرماه با شرکت کشورهای شرکت کننده در کشور امارات برگزار شد .
انتهای پیام/م 


درخشش وزنه بردار کامیارانی در مسابقات پارآسیائی 2017 امارات

 

نظر شما