شناسهٔ خبر: 22989903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

به‌دنبال آقای گلی شمسایی

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: آقای گلی فوتسال جهان که به نام وحید شمسایی است باید حفظ شود و نباید تحت هیچ شرایطی آن را از دست بدهیم.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی گفت: نتوانستیم امسال یک زمان خالی را برای برگزاری یک تورنمنت برای دعوت وحید شمسایی به تیم ملی مشخص کنیم به این دلیل که بعد از بازی‌های لیگ باید بلافاصله در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. اما این تورنمنت اوایل سال آینده یعنی در اردیبهشت برگزار می‌شود و محل برگزاری استان خوزستان خواهد بود.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به سوالی که شرایط برگزاری این تورنمنت چگونه است، گفت: با توجه به این‌که آقای گلی جهان برای همه مردم ایران به خصوص تیم ملی حائز اهمیت است و باید عنوان آقای گلی فوتسال درجهان به نام وحید شمسایی حفظ شود و نباید تحت هیچ شرایطی این عنوان را از دست بدهیم همانطور که این یک افتخار برای همه ایرانیان است که علی دایی به عنوان آقای گل در فوتبال و وحید شمسایی آقای گل در فوتسال هر دو از ایران هستند. به همین دلیل این تورنمنت قرار است توسط فدراسیون فوتبال با همکاری و هماهنگی باشگاه تاسیسات دریایی در استان خوزستان برگزار شود.

نظر شما