شناسهٔ خبر: 22988685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

طرح انسداد در بخش اعظم مرزهای کشور انجام نشده است

صاحب‌خبر -
سرویس‌شهرستان‌ها: طرح انسداد در بخش اعظم مرزهای کشور انجام نشده است و بخش‌هایی هم که این طرح انجام شده نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.
‏‎سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جریان بازدید از مرز مریوان استان کردستان با اعلام این‌خبر، افزود: انسداد مرز خواسته و مطالبه‌ای قدیمی از طرف نیروی انتظامی است و از مسئولان می‌خواهیم اعتبار لازم را برای تکمیل آن اختصاص دهند.
‏‎وی افزود: دولت می‌تواند این اعتبار را در اختیار هر ارگانی که می‌تواند به انسداد مرز اقدام کند، قرار دهد اما انجام آن باید با نظارت نیروی انتظامی باشد.
‏‎رئیس پلیس کشور، وضع امنیت در مرزها را مطلوب اعلام کرد و گفت: اگر تحرکاتی از سوی گروهک‌های معاند و تروریستی انجام گیرد، به‌سرعت توطئه آن‌ها خنثی می‌شود. ‏ ‎فرمانده ناجا در رابطه با وضع قاچاق کالا در مرزهای کشور افزود: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده هر چند خلاءهایی وجود دارد اما گام‌های خوبی برای کنترل قاچاق انجام شده است.
فرمانده ناجادر دیدار با آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در کردستان مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر را از اولویت‌های اصلی ناجا اعلام کرد.
نمانیده ولی‌فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به امنیت مطلوب در این استان گفت: امنیت و آرامش موجود مرهون زحمات نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی است. آیت‌الله سید‌محمد حسینی شاهرودی در خصوص قاچاق و پیامدهای منفی این معضل توضیحاتی ارائه داد.

نظر شما