شناسهٔ خبر: 22985001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری زنجان:

وضعیت گرمخانه شهر زنجان قابل‌قبول نیست

زنجان- سرپرست فرمانداری زنجان گفت: متأسفانه وضعیت گرمخانه شهر زنجان قابل‌قبول نیست و امکانات در این گرمخانه مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مهدوی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان زنجان در محل  استانداری این استان، به وضعیت گرمخانه زنجان اشاره کرد و افزود: وضعیت گرمخانه زنجان مناسب نیست و خدمات بهداشتی و گرمایشی در این گرمخانه وجود ندارد. 

وی اظهار کرد: متأسفانه شهرداری زنجان در ارائه کوچک‌ترین امکانات به بی‌خانمان در گرمخانه کوتاهی کرده است و همچنان گرمخانه سرد است. 

سرپرست فرمانداری زنجان بابیان اینکه سیستم گرمایشی در گرمخانه زنجان وجود ندارد، افزود: نبود سیستم بایگانی پرونده متکدیان، نبود وسیله نقلیه، نبود خط تلفن و نبود پزشک از مشکلات موجود در گرمخانه شهر زنجان است.

مهدوی تأکید کرد: شورای  عالی اداری در سال ۸۷ وظیفه  دستگاه‌ها در بحث ساماندهی متکدیان را مشخص کرده است ولی متأسفانه  برخی دستگاه‌های اجرایی در استان نسبت به این موضوع کوتاهی کردند. 

وی افزود: متأسفانه وضعیت گرمخانه شهر زنجان قابل‌قبول نیست و امکانات در این گرمخانه مشخص نشده است. 

سرپرست فرمانداری زنجان ابراز کرد: شهرداری باید نسبت به تجهیز امکانات رفاهی و گرمایشی در گرمخانه تمهیدات لازم را در دستور کار قرار گیرد و این کوتاهی از سوی شهرداری زنجان قابل‌قبول نیست. 

مهدوی افزود: شهرداری زنجان باید نسبت به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر زنجان با جدیت و با برنامه وارد کار شود.

نظر شما