شناسهٔ خبر: 22981541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر:

دو بانده کردن ۱۵ کیلومتر از جاده«شادمهر »در حال انجام است

کاشمر- رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر گفت: عملیات اجرایی دو بانده کردن ۱۵ کیلومتر از جاده «شادمهر» در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حسینی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: هم‌اکنون دو بانده کردن جاده شادمهر به طول ۹ کیلومتر از ابتدای کاشمر تا پلیس‌راه با توافق صورت گرفته توسط شهرداری انجام می شود.

وی افزود: این مسیر تا پیش از آسفالت بر عهده شهرداری کاشمر است که روزهای پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی برای آسفالت به اداره راه واگذار می‌شود تا آسفالت و ایمن‌سازی شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر بابیان اینکه از مسیر ۵۴ کیلومتری جاده شادمهر به کاشمر ۲۵ کیلومتر آن در حوزه کاری اداره راه و شهرسازی کاشمر است افزود: هم‌اکنون ۱۵ کیلومتر از این مسیر در حال  دوبانده شدن است.

حسینی بیشترین مشکل اجرای این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات عنوان و تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر طرح تهیه‌شده ، با تاسیسات برق، آب ، گاز و چاه‌های قنات مواجه شدیم که برای اجرای سریع‌تر کار مشکل به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه دو بانده شدن جاده شادمهر حق مردم منطقه است بیان کرد : جاده کاشمر به شادمهر جزو راه‌های اصلی و دارای عرض استاندار یازده متر است و در بررسی‌های به‌عمل‌آمده علت بیشتر تصادفات این جاده عوامل انسانی همچون سبقت، سرعت و خواب‌آلودگی اعلام‌شده است.

نظر شما