شناسهٔ خبر: 22976270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نفرات برتر روز نخست مسابقات تکواندوی کشور مشخص شدند

قم - نفرات برتر روز نخست مسابقات تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور در قم مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از رقابت‌های تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور به میزبانی قم به پایان رسید و نفرات برتر ۳ وزن این مسابقات پس از رقابت در ۶ شیهاپ چانگ مشخص شدند و جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کردند.

در پایان نخستین روز از مسابقات آزاد کشوری نوجوانان پسر و با پایان رقابت‌های فینال که شامگاه سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید، مدال آوران برتر اوزان ۴۵-، ۵۱- و ۷۸+ کیلوگرم معرفی شدند.

رقابت‌های آزاد کشوری نوجوانان پسر با حضور ۷۳۳ هوگوپوش و به منظور حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ از امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید حیدریان قم و به میزبانی هیئت تکواندو استان آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات و در وزن اول و دسته منهای ۴۵ کیلوگرم دانیال عربی از تهران به مقام قهرمانی رسید و امیر محمد امیر محمدی از تهران نایب قهرمان شد و حسین لطفی و محمد آموری از تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در دسته منهای ۵۱ کیلوگرم و وزن سوم، آرین آرش از استان قزوین مدال طلا را بر گردن آویخت و مهدی سخندان از استان البرز دوم شد و پیمان زینالی و امیر محمد غلامی از استان‌های زنجان و قم در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

در مسابقات دسته به اضافه ۷۸ کیلوگرم و وزن دهم نیما مهر علی از تهران در فینال برابر هم استانی خود محمد امین قدیانی به پیروزی رسید و قهرمان شد و محمد رضا سلیمانی تکواندوکار استان فارس به همراه یک تهرانی دیگر به نام محمد علی خسروی سوم شدند.

این مسابقات امروز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و فردا پنج‌شنبه به پایان خواهد رسید. پیش از این مسابقات آزاد نوجوانان دختر نیز طی ۲ روز در همین سالن به انجام رسیده بود.

نظر شما