شناسهٔ خبر: 22975503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان:

تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود

بندرعباس - معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، علی رئوفی در نشست شورای فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری هرمزگان به عنوان نهاد حاکمیتی باید جدی گرفته شود.

وی افزود: درصورت رعایت موضوع مهم تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی شاهد بالا رفتن رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: تکریم اربارب رجوع در استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی توسط مدیران و کارکنان جدی گرفته شود.

رئوفی از برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی ویژه مدیران در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: در پی دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان و در راستای اجرای بند 4 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین ماده 56 قانون خدمات کشوری  دوره آموزشی حقوق شهروندی در نظام اداری و منشور حقوق شهروندی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از تجربیات موفق و ایده‌های  نو و ابتکارات موثر سایر دستگاه‌ها و استان‌ها در حوزه در پیاده‌سازی منشور حقوق شهروندی بهره بگیرند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: باید از ظرفیت صداوسیما و سایر ظرفیت‌ها برای آموزش همگانی در خصوص حقوق شهروندی با اهتمام ویژه استفاده شود.

رئوفی اضافه کرد: تهیه  و توزیع بروشورهای آموزشی، توجیهی، راهنمایی و اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعین دستگاه‌ها از دیگر اقداماتی است که مدیران در راستای پیاده‌سازی حقوق شهروندی در برنامه‌های خود قرار دهند.