شناسهٔ خبر: 22973164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

اولین جلسه پشتیبانی از تیم ملی فوتبال
سلطانی‌فر: تیم با خاطر آسوده به فکر نتایج خوب در روسیه باشد

اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی دیروز برگزار شد. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: «قرعه دشواری داریم، ولی تیم ملی بسیار باانگیزه‌ای داریم. کادر مربیگری و فنی توانمندی، هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود. حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان را به‌همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش غرور ملی و شادی جوانان و مردم است. تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کامل‌ترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد». در ادامه جلسه نمایندگان وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صداوسیما، فدراسیون فوتبال و معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد با هم‌گرایی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، حمایت‌های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به عمل آید.

بختیار  به ذوب آهن پیوست
هافبک پیکان در نیم‌فصل اول با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست. به گزارش «ورزش سه»، بختیار رحمانی بعد از فسخ قرارداد خود با پیکان و گرفتن رضایت‌نامه با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست تا بار دیگر شاگرد قلعه‌نویی بشود. بختیار رحمانی در نیم‌فصل حضور در پیکان نمایش موفقی نداشت تا در نهایت تصمیم بگیرد به ذوب آهن برود و شانسش را برای بازگشت به روزهای اوج در تیم دیگری دنبال کند. بختیار رحمانی در لیگ پانزدهم که دوران سربازی خود را در تراکتورسازی پشت سر می‌گذاشت، تجربه کار با امیرقلعه نویی را داشت، اما در پایان آن فصل ترجیح داد به استقلال برود. بختیار رحمانی با حضور ذوب‌آهن یک رکورد ویژه به ثبت رساند و در دو فصل اخیر این چهارمین تیمی است که حضور در آن را تجربه می‌کند.

رقابت اسلاميان و عزيزي‌خادم براي هيئت‌رئيسه فدراسيون
فدراسيون فوتبال اطلاعيه‌اي را درباره برگزاري مجمع عمومي برای انتخاب يک عضو باقي‌مانده هيئت‌رئيسه صادر کرد. مجمع فدراسيون فوتبال براي انتخاب آخرين عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون، 29 آذر برگزار خواهد شد. در متن اطـلاعيه آمده است پس از بررسي مدارک افرادي که ثبت‌نام کرده‌اند، محمود اسلاميان و شهاب‌الدين عزيزي‌خادم براي حضور در انتخابات واجد شرايط‌اند. محمود اسلاميان و شهاب‌الدين عزيزي‌خادم هر دو در دوره قبلي فدراسيون عضو هيئت‌رئيسه بوده‌اند؛ اسلاميان نايب‌رئيس دوم بود و عزيزي‌خادم عضو هيئت‌رئيسه. در انتخابات سال گذشته رياست فدراسيون فوتبال در شرايطي که شنيده مي‌شد عزيزي‌خادم شانس بالايي برای رياست دارد، کميته بررسي صلاحيت او را رد کرد. اسلاميان هم براي نايب‌رئيسي دوم رأي نياورد.

جلسه 3‌ساعته رئيس فدراسيون با علي کريمي
خبر خوش تاج براي کي‌روش

رئيس فدراسيون فوتبال گفت به‌زودي يکي از موارد مهم توافق با کارلوس کي‌روش، يعني زمين چمن کمپ تيم‌هاي ملي، آماده مي‌شود و در اختيار تيم ملي قرار مي‌گيرد. به گزارش ايسنا، مهدي تاج در مراسم بهره‌برداري از کف‌پوش جديد سالن فوتسال کمپ تيم‌هاي ملي گفت: «کف‌پوش يک بار در تبريز استفاده شده بود و فدراسيون آن را خريد. در کميته فوتسال هم آقاي کفاشيان زحمت خودش را مي‌کشد و در آينده نزديک مرکز فوتسال را افتتاح خواهيم کرد. چمن کمپ را هم به‌زودي در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهيم تا يکي از برجسته‌ترين موارد توافق با کي‌روش انجام شود. يکي ديگر از موارد، ساختمان اداري جديد فدراسيون فوتسال، سازمان ليگ و فوتبال ساحلي است که با وزير درباره‌اش صحبت کرده‌ام و زميني را برايش در نظر گرفته‌ايم». او درباره برگزاري جلسه با علي کريمي نیز گفت: «من يک جلسه دو، سه‌ساعته با کريمي داشتم. اين نشست خيلي خوب بود و همه صحبت‌هاي علي کريمي را شنيديم. دو دوست ديگر هم بودند. صحبت‌ها انتقاد از دوره علي کفاشيان و دوره من بود. من توضيح دادم. درباره ايران نوين گفتم که شکايت کرديم و به دادسرا رفتيم. او انتقادهاي ديگري هم داشت. در کنار آن، پيشنهادهاي خوبي هم داشت که برخي را در دستور کار فدراسيون قرار دادم. جلسه خوبي بود و من در هر صورت همه صحبت‌هاي او را به مدت دو، سه ساعت شنيدم».

برچسب‌ها:

نظر شما