شناسهٔ خبر: 22972111 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی در هراز و کندوان و فیروزکوه

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای اصلی این استان اعلام کرد تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه هفته آینده یک طرفه می‌شود.به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام پلیس راه مازندران، محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و تا ساعت6صبح شنبه 25 آذر در محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت برقرار است .

صاحب‌خبر -

بر این اساس تردد هرنوع موتورسیکلت غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح شنبه در محورهای کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز (آمل ـ تهران) و سوادکوه (قائمشهر ـ تهران) ممنوع است .

محور کندوان

بر این اساس، رفت و آمد تمام وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 23 جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. بر اساس اعلام پلیس راه، تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 چهارشنبه تا جمعه ممنوع است .

محور فیروزکوه

در این محور نیز رفت و آمد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی مازندران در سه روز آینده آسمان محور‌های مواصلاتی استان نیمه‌ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده است.

برچسب‌ها:

نظر شما