شناسهٔ خبر: 22972058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

علی دایی، ماهینی و اخباری را رد کرد

علی دایی، سرمربی سایپا، سرانجام تصمیم گرفت محمدرضا اخباری، گلر خود را رد کند. این دروازه‌بان ملی‌پوش، در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی در تیم سایپا نداشت و به همین دلیل علی دایی تصمیم گرفت رضایتش را بدهد تا از باشگاه برود.

صاحب‌خبر -

اخباری نتوانست توقعات را برآورده کند. باشگاه تراکتورسازی که از شروع نقل وانتقالات می‌تواند دوباره بازیکن بگیرد، تصمیم گرفت اخباری را جذب کند. توافقات با این بازیکن حاصل شده و او از نیم‌فصل دوم برای تیم یحیی گل‌محمدی توپ می‌زند. اخباری در گذشته هم بازیکن تراکتورسازی بود، البته به عنوان سرباز. حالا مشخص شده تلاش‌های بیرانوند برای حضور در تراکتور بی‌نتیجه باقی مانده است. این دروازه‌بان قصد داشت به عنوان سرباز در نیم‌فصل به تراکتورسازی ملحق شود ولی این باشگاه تصمیم گرفت او را نگیرد. یحیی گل‌محمدی که خودش پرسپولیسی است، به بیرانوند گفت از این باشگاه بازیکن نمی‌گیرد چراکه آنها از نقل و انتقالات محروم هستند و نمی‌خواهد چنین ضربه‌ای به باشگاه سابقش بزند. با جذب اخباری توسط تراکتور، تیر بیرانوند برای حضور در باشگاه تبریزی به سنگ خورد.

بازیکن دیگری که علی دایی از او ناراضی بود و رای به جدایی‌اش داد، ماهینی بود. این مدافع از نظر دایی، جزو ضعیف‌ترین بازیکنان تیم بود و به همین سبب سرمربی سایپا تصمیم گرفت او را با یک مهاجم معاوضه کند. در این بین پارس جنوبی هم به دنبال مدافع بود و دو طرف توافق کردند بازیکن معاوضه کنند. به این ترتیب ارسلان مطهری از پارس جنوبی جدا می‌شود و به سایپا می‌رود و ماهینی هم برای ادامه بازی عازم بوشهر خواهد شد.

نظر شما