شناسهٔ خبر: 22972043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قدوس: با آرسنال مبارزه می‌کنیم

سامان قدوس ستاره تیم ملی، مجبور است در لیگ اروپا و در مرحله حذفی با استرسوندز مقابل آرسنال قرار گیرد. این مسابقه بسیار حساس است و خیلی‌ها تصور می‌کنند، تیم سوئدی شانسی برای رسیدن به مرحله بعد ندارد. سامان قدوس اما این‌طور فکر نمی‌کند. او که در دبی به سر می‌برد، می‌گوید این قرعه باعث می‌شود تا به جای تعطیلات بیشتر کار کند. سامان حرف‌های جالبی درباره آرسنال و تقابل با ستاره‌های این تیم می‌زند.

صاحب‌خبر -

سامان! عجب قرعه‌ای. باید در لیگ اروپا و در مرحله حذفی، با تیم آرسنال بازی کنید. فکر می‌کنی شانسی برای بردن این تیم بزرگ انگلیسی دارید؟

ما فقط یک چیز می‌دانیم. آرسنال باید به خانه‌مان بیاید و بازی کند. ما در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و هوا در استرسوندز خیلی سرد است. به همین خاطر احساس می‌کنم شانس زیادی داریم تا بتوانیم در خانه‌مان آرسنال را شکست دهیم.

در بازی رفت و برگشت می‌توانید آنها را ببرید؟

آرسنال تیم بسیار خوبی است. قطعا بازی با این تیم سخت خواهد بود. ما هم در خانه عالی هستیم و می‌خواهیم برای برد به میدان برویم. ما باید همان‌طور که تا الان در رقابت‌های لیگ اروپا مبارزه کردیم، به مبارزه ادامه دهیم. می‌خواهیم یک مبارزه عالی با آرسنال داشته باشیم.

ملاقات با کدام بازیکن آرسنال برایت هیجان‌انگیز است؟

الکسیس سانچر، پیتر چک و الکساندر لاکازت بازیکنانی هستند که قطعا بازی مقابل آنها بسیار هیجان خواهد داشت، ولی چیزی که می‌دانیم این است که برایمان بازی مقابل تیمی چون آرسنال سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود. به زمین می‌رویم تا از تقابل با این تیم لذت ببریم.

الان کجا هستی؟ کجا مراسم قرعه‌کشی را دیدی؟

من درحال حاضر دبی هستم. برای تعطیلات به این کشور آمده‌ام که گرم است و دوست دارم از گرمای اینجا لذت ببرم، چون شهر استرسوندز الان خیلی سرد است. از طریق تلویویزیون مراسم قرعه‌کشی را نگاه کردم. قرعه جالب و بزرگی برای ما بود. واقعا بازی با تیم‌های بزرگ مورد علاقه من است. شاید خیلی‌ها فکر کنند ما به آرسنال می‌بازیم و حذف می‌شویم، ولی هر چیزی ممکن است و در زمین بازی هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما قطعا شانس داریم که به مرحله بالاتر برسیم.

وقتی قرعه آرسنال را دیدی، چه فکری کردی؟

گفتم لعنتی! بعد بیشتر که فکر کردم، دیدم ما برای بردن آرسنال شانس داریم. الان فقط به این فکر می‌کنم که بتوانیم آنها را شکست دهیم. راستش من به تعطیلات آمدم تا بیشتر استراحت کنم، ولی الان ممکن است مجبور باشم، بیشتر و بیشتر کار کنم.

نظر شما