شناسهٔ خبر: 22971060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

«زیدان کوچک» در جام جهانی مقابل ایران می‌ایستد
ستاره بیست ساله تیم ملی مراکش یکی از بازیکنان موثر تیم شالکه دراین فصل است.
به گزارش “ورزش سه”، امین حاریث بازیکن با استعداد مراکشی است که متولد کشور فرانسه است،او درباره انتخاب تیم ملی مراکش گفت: «این تصمیم برای من آسان نبود. من یک خانواده بزرگ دارم. والدینم مراکشی هستند و برخی جزئیات سبب شد مراکش را ترجیح بدهم.» این جملات سبب خوشحالی مراکشی‌ها و عصبانیت فرانسوی ها شد تا جایی که مردم فرانسه او را خائن خطاب کردند. این بازیکن که در تیم های ملی زیر ۱۸ تا زیر ۲۱ سال فرانسه بازی کرده و لقب زیدان کوچک را دریافت کرده بود، در رقابت های این فصل بوندس لیگا ۱۲ بار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته و دو بار هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. ۲ گل و ۲ پاس گل در کارنامه این فصل او به چشم می خورد.

زلاتان ؛دلیل اصلی درگیری شهر آورد منچستر
روزنامه مارکا اعلام کرد دلیل اصلی درگیری در شهر آورد منچستریونایتد توهین یکی از بازیکنان سیتی به زلاتان در تونل ورزشگاه بوده است.
به گزارش مهر، شهر آورد شهر منچستر برگزار شد و بعد از برد شاگردان پپ گواردیولا بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم در تونل ورزشگاه درگیر شدند. مارکا اما دلیل این درگیری را افشا کرده است.
طبق ادعای روزنامه اسپانیایی شادی بازیکنان و اعضای تیم سیتی در تونل و زمین بازی چیزی نبوده که مورینیو بتواند آن را تحمل کند و در این باره به آن‌ها هشدار داده است. اما هشدارش کافی نبوده و درگیری زمانی بیشتر شده که یکی از اعضای سیتی خطاب به زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی یونایتد، گفته «تو زیاد حرف می ‎زنی، اما هم اهل عمل کردن نیستی».بعد از این جمله بوده که درگیری بیشتر شده و بازیکنان به سمت یکدیگر مشت و بطری پرتاب کردند. طبق گزارشات در این درگیری حداقل ۲۰ نفر حضور داشتند.

فان خال در انتظار پیشنهاد ی بالاتر از بایرلورکوزن
«لوئیس فان خال» گفت که پیشنهاد سرمربیگری بایر لورکوزن را رد کرده و فقط برای هدایت یک تیم بزرگ به دنیای مربیگری بازمی گردد.
به گزارش تارنمای خبری گل، سرمربی سابق بایرن مونیخ، آژاکس، بارسلونا و هلند از ماه مه ۲۰۱۶ که از منچستریونایتد جدا شد، مسئولیتی نداشته است. او فقط برای هدایت یک تیم بزرگ به مربیگری بازمی گردد و این فهرست شامل بایر لورکوزن و بروسیا دورتموند نمی‌شود.فان خال ۶۶ ساله گفت که استاندارد بالایی را برای بازگشت به دنیای فوتبال تعیین کرده است.
وی گفت که پیشنهادی از بایر لورکوزن، باشگاهی با استعدادهای جوان بسیار داشته، اما این پیشنهاد را رد کرده است.فان خال در مورد دورتموند هم گفت: دورتموند قابل مقایسه با بایرن مونیخ نیست. امروز به عنوان مربی فرصت زیادی ندارم. بنابر این نمی توانم یک باشگاه کوچک را به یک باشگاه بزرگ تبدیل کنم.

کار آسان رئال مادرید درامارات
رئال مادرید که باید امشب نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان را در امارات متحده عربی و مقابل الجزیره برگزار کند.
به گزارش مهر، در آستانه کریسمس تیم فوتبال رئال مادرید پیشرفت خوبی داشته است و توانسته سویا را در آخرین بازی لیگ با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد.
این یعنی در آستانه جام جهانی باشگاه‌ها این تیم انرژی خوبی گرفته است و می‎خواهد از عنوان قهرمانی‎‏اش دفاع کند.زین‎الدین زیدان تیمی دارد که در خط حمله دچار مشکلاتی است، اما در دو بازی آخر مهاجمان این تیم نشان دادند که پیشرفت‎هایی کرده‎اند. بازی تیم فوتبال اسپانیایی در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌‎ها در امارات متحده عربی است و باید مقابل الجزیره بازی کند. به نظر رئال برای شکست دادن این تیم کار سختی پیش رو ندارد. درامارات رافائل واران و بیل هم همراه تیم هستند و این یعنی ممکن است در بازی هم حضور داشته باشند.
رئال مادرید و الجزیره امارات از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ابوظبی
نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان را برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما