شناسهٔ خبر: 22967200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون سپاه استان کرمانشاه:

روحیه انقلابی‌گری و تفکر جهادی در عملکرد مدیران اجرایی حاکم باشد

R41380/P1357/S6,68/CT11 / R41380/P1357/S6,68/CT11

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: روحیه انقلابی‌گری و تفکر جهادی در عملکرد مدیران اجرایی باید حاکم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مجتبی بیاتی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید قهاری مجتمع رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: روحیه انقلابی‌گری و تفکر جهادی در عملکرد مدیران اجرایی و مسئولان استانی باید حاکم باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اولین گروهی که برای خدمت‌رسانی به مردم محروم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شدند گروه‌های جهادی بسیج سازندگی است گفت: این گروه‌ها اقدام به فعالیت‌های جهادی خودجوش اعم از کارهای عمرانی، امدادرسانی و فرهنگی در این مناطق زلزله‌زده کردند.

بیاتی با بیان اینکه این فعالیت‌ها به عنوان یک امر ارزشمند برای نظام اسلامی محسوب می‌شود بیان کرد: واقعیتی که از ابتدای جهان خلقت وجود دارد مبارزه بین حق و باطل بوده و این مبارزه همیشگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه روح مبارزه بین حق و باطل روحیه انقلابی‌گری است و هر زمان در جوامع این روحیه حاکم و حق خواهانی در جامعه بودند بین حق و باطل مبارزه داشته‌ایم گفت: مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند که روحیه انقلابی‌گری در بین مسئولان جامعه حفظ شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این روحیه انقلابی و تفکر انقلابی، ایمان و عمل صالح است که باعث می‌شود ملت در میدان مقاومت ثابت قدم بماند گفت: از جمله شاخصه های روحیه انقلابی گری که با توجه به فرمایشات رهبری به دست می‌آید پایبندی به ارزش‌های اساسی جمهوری اسلامی و اسلام است.

وی با بیان اینکه بنابراین فرد انقلابی باید به اصول اساسی دین اسلام پایبند باشد و به آنها عمل کند اظهار کرد: دیگر شاخصه فرد انقلابی این است که همت بلند برای رسیدن به آرمان‌ها داشته باشد زیرا محافظه کاری و ناامیدی از مشخصه‌های فرد انقلابی نیست.

بیاتی داشتن استقلال فرهنگی و اقتصادی را از دیگر شاخصه‌های فرد انقلابی عنوان کرد و افزود: انسان که پایبند به تفکر انقلابی باشد، سبک زندگی را از دیگران نمی‌آموزد و آن را پیاده نمی‌کند زیرا ما بهترین سبک زندگی را در اسلام داریم.

وی با اشاره به اینکه فرد انقلابی در بخش اقتصاد نیز به کسی وابسته نیست عنوان کرد: تفکر انقلابی در حوزه اقتصادی به معنای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در صورتی که ما وارد کننده صرف باشیم به طور قطع با اقتصاد مقاومتی و روحیه انقلابی سازگاری ندارد بیان کرد: فرد انقلابی فردی دشمن‌شناس است و رصد می‌کند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نظام سلطه چه برخوردی با ما داشته است.

وی با اشاره به اینکه یک فرد انقلابی می‌بیند که نظام سلطه سال‌ها چند هزار میلیارد دلار در مجالشان بودجه برای مهار و براندازی انقلاب اسلامی تصویب می‌کنند افزود: فرد انقلابی علاوه بر تقوای الهی که باید داشته باشد، تقوای اجتماعی نیز دارد و امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و فرد انقلابی نمی‌تواند در جامعه شاهد این باشد که منکراتی انجام می‌شود و نسبت به این امر بی‌تفاوت باشد.

بیاتی با بیان اینکه پس از زلزله‌ای که در استان کرمانشاه رخ داد اکثر هموطنان ما احساس مسئولیت کردند و پای کار آمدند و این یکی از شاخصه‌های مهم و بارز امر به معروف است گفت: این امر به معروف را باید در همه زمینه‌ها گسترش دهیم تا شاهد جامعه‌ای پویا و صد در صد اسلامی و انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما