شناسهٔ خبر: 22966735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان خبر داد:

تخصیص ۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب در شوشتر

اهواز ـ مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان خبر داد: ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل خطوط ایستگاه های پمپاژ و شبکه فاضلاب برای شهرستان شوشتر اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه، پس از بازدید مدیر عامل آبفا خوزستان و هیئت همراه از تاسیسات آبفا شوشتر  جلسه ای با نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر شوشتر با موضوع  اجرایی شدن تبصره ۳ به منظور تأمین اعتبارات و تکمیل اصلاح شبکه از طریق طرح های عمرانی برگزار شد.

صادق حقیقی پور، مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان در این جلسه عنوان کرد: ایستگاه های پمپاژ فاضلاب و قسمتی از شبکه فاضلاب شهرستان شوشتر تکمیل خواهد شد. اعتبار این پروژه از طریق اوراق مشارکت تامین خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از تاسیسات آبی شوشتر با اشاره به اصلاح شبکه آبرسانی شوشتر گفت: به منظور اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان شوشتر نیز مبلغ ۹ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان به اصلاح شبکه فاضلاب شهر شرافت در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود:  در راستای ارائه خدمات به این شهر از توابع شهرستان شوشتر  نیز مبلغ سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نظر شما