شناسهٔ خبر: 22965342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمندگان مدافعان حرم حاصل خون شهدای دفاع مقدس هستند

رزمنده دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره سردار شهید«ولی نوری» و شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای فارس گفت: رزمندگان مدافعان حرم حاصل خون شهدای دفاع مقدس هستند.

صاحب‌خبر -

حاصل خون شهداي دفاع مقدس، رزمندگان مدافعين حرم هستند.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «حسن كريم‌پور» رزمنده دوران دفاع مقدس امروز در مراسم يادواره سردار شهيد «ولی نوري» و شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز با بيان اينكه به فرموده رهبری كه ياد شهدا يک فريضه الهی و واجب است، اظهار داشت: صحبت‌های رهبری يک واقعيت است نه مجازی، رهبری به شهدا بسيار اهميت می‌دهند و به آنها بسیار افتخار می‌كند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس كشور ما در مقابل 188 كشور دنيا كه تا دندان مسلح بودند ايستاد و با توكل به خدا بر آنها پيروز شد و اگر الان خانواده‌های معظم شهدا بپرسند كه حاصل خون شهدای آنها چيست بايد گفت همين مدافعين حرم و رزمندگان مبارز در دفاع از حرم و مسلمانان و مظلومين است.

سردار كريم‌پور تصريح كرد: شهدا زنده هستند و ما نبايد از آنها غافل شويم و بايد با برگزاری چنين يادواره‌ها و يادبودهايی از آنها تجليل كنيم و مدام رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌های و ادامه راه آنها را به خود گوشزد كنيم.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم و مبارزان با تروريسم در منطقه به حضور رزمندگان دلير ايران افتخار می‌كنند و حضور آنها را سربلندی و غرور خود می‌دانند.

وی ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر كشوری در هر سطحی به ما تعرض كند ما نيز در همان سطح جواب آنها را خواهيم داد و در حال حاضر موشک‌های با برد 75 کیلومتر در اختيار حزب الله و حماس است که ديوار آهنين رژیم صهیونیستی را در هم شكسته و به آنها نفوذ كرده و اين موشک در سال 75 از استفاده نظامی ايران كنار گذاشته شده، چون ما موشک‌های با برد بيش از 2000 كيلومتر در اختيار داريم.   

انتهای پیام/ 

نظر شما