شناسهٔ خبر: 22963404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برانکو: بحث تسويه حساب با پرسپوليس در کار نيست

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: 4 امتياز بيشتر از نيم فصل اول سال گذشته کسب کرديم.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين پرسپوليس در مورد شرايط اين تيم و دعوت به ابوظبي، گفت: اين مسئله را بايد آخر سر بپرسيد. نيم فصل تمام شده است. به بازيکنان تبريک مي‌گويم. به همه بازيکنان، کادرفني، کادر تدارکات و مديريت تبريک مي‌گويم. توانستيم قهرمان نيم فصل شويم و 4 امتياز بيشتر از سال قبل گرفتيم.

*بيشتر از سال گذشته هم گل زديم و امتياز گرفتيم

وي افزود: ما نسبت به فصل قبل 9 گل بيشتر زديم، قهرمان سوپرجام شديم و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا رفتيم و مساله مهمتر اينکه دربي را برديم. از بازيکنان به خاطر تحمل‌شان ممنون هستم و يادآوري مي‌کنم که باشگاه به آنها بدهي دارد. صحبت‌هايي که اخيرا مطرح مي‌شود و مي‌گويند پول داده شده و از اين طرف و آن طرف پول رسيده است، درست نيست. بازيکنانمان به خاطر پول مشکل نساختند. از گرشاسبي مي خواهم اين  مساله را هم درست کند. 

*به جاي جشن گرفتن بايد به فکر بازي با بادران باشيم

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: وقتي براي جشن گرفتن نداريم، بازي سختي مقابل بادران در جام حذفي در پيش داريم. بادران تيم دوم جدول ليگ دسته اول است، ايگور پاناديچ و فرزاد حبيب‌اللهي آناليزور تيم بازي بادران را از نزديک نگاه کردند. 

*تسويه حسابي با پرسپوليس در کار نبوده

وي درمورد اينکه آيا براي تمديد قرارداد شرط تسويه حساب را مطرح کرده است، عنوان کرد: خير، ما درمورد اين مسائل حرف نمي‌زنيم، بحث ما اين بوده که طي دو سال و نيم گذشته تسويه نکرديم و بنشينيم پول‌ها و دريافتي‌ها را کنار هم بگذاريم تا ببينيم چقدر بدهي باقي مانده است. اين مسائلي است که بايد حل شود. اين اتفاق درمورد همه بازيکنان خواهد افتاد اينکه در رسانه‌ها مي‌نويسند اين اندازه پول پرداخت شده است درست نيست در اين مورد بزودي همه چيز شفاف‌سازي مي‌شود. 

*عدم گلزني مهاجمان گاهي رخ مي‌دهد، مثل رونالدو و بنزما

برانکو در رابطه با گلزني‌هاي علي‌ عليپور و اينکه او توانست جاي خالي مهدي طارمي را پر کند نيز گفت: هواداران حق داشتند از محروميت طارمي نگران باشند. بازي نکردن طارمي براي ما يک فقدان بزرگي است. او بهترين بازيکن و آقاي گل تيم ما در دو سال گذشته بوده است. از عليپور هم انتظار گلزني داشتيم و او روز به روز بهتر مي‌شود. به هر حال در همه مهاجمان يک دوره افت وجود دارد که آنها به نوعي وارد بحران مي‌شوند و در اين شرايط فقط با کار و کار مي‌توان اين مشکل را برطرف کرد. در همه مهاجمان دنيا اين خلاء وجود دارد. گاهي 5، 6 و 7 مسابقه مهاجمان گل نمي‌زنند. ديديد بنزما و رونالدو تا قبل از اين بازي 5-4 گل بيشتر نزده بودند. 

* بايد نامه رسمي برسد تا در مورد برنامه هاي کي‌روش صحبت کنم

سرمربي پرسپوليس درمورد اينکه گفته مي‌شود کي‌روش قصد دارد از ارديبهشت اردوي تيم ملي را آغاز کند و از مربيان درخواست کرده براي حضور بازيکنان همکاري لازم را داشته باشد عنوان کرد: هيچ اطلاعي از اين موضوع ندارم. بايد نامه رسمي به باشگاه بياد و ما تاريخ اين مساله را بدانيم و برنامه بدهم. محتواي کار را بايد بدانيم آن موقع در اين مورد مي‌توانيم بحث کنيم. اينکه چنين مطلبي نوشته‌اند و فلان حرف گفته مي‌شود را نمي‌دانم چيست! چنين ادبياتي را بلد نيستم ، مطبوعات را نمي‌خوانم و فقط در تلويزيون بازي‌ها را نگاه مي‌کنم و اطلاع ديگري از ساير مسائل ندارم. 

* هر مربي روش خاص خودش را دارد

وي درمورد اينکه آيا بهتر نيست جلسه‌اي برگزار شود تا اين مشکل را حل کنند، گفت: باز هم تکرار مي‌کنم از اين موارد خبر ندارم. هر مربي روش خودش را دارد، روش ارتباط گرفتن هر کسي به يک شکل است. اين وظيفه من نيست که سفارشي کنم و هر مربي براي ارتباط گرفتن روش خودش را دارد. 

* مي‌دانم که قرارداد طارمي رو به پايان است

برانکو در خصوص اينکه طارمي در پايان قراردادش با پرسپوليس قرار دارد و صحبت اين است که شايد او به تيم ريزه اسپور ترکيه برگردد و آيا با اين موضوع موافقت مي‌کنيد يا خير، گفت: مي دانم که قرارداد طارمي رو به پايان است و گرشاسبي هم روز گذشته به ترکيه سفر کرده است. نه طارمي بلکه ممکن است براي همه پيشنهاد بيايد. اما مطمئنا اگر بخواهند بازيکني را بفروشند بايد منافع مشترک باشگاه‌ها درنظر گرفته شود و اين يعني حرفه‌اي‌گري. 

* نيمار هنوز هم بارسلونا را دوست دارد، اما براي فوتبال حرفه‌اي راهي پاريس شد

وي در پاسخ به اين سوال که آيا او موافق چنين موضوعي است يا خير، گفت: طبيعتا از من سوال مي‌شود که قرارداد کدام بازيکن تمديد شود اما چيزي که مشخص است اينکه ما بازيکنان خوبي داريم که نتايج خوبي کسب کرده‌اند، 7-6 بازيکن در تيم ما هستند که قراردادشان تقريبا رو به اتمام است و همه آنها زندگي حرفه‌اي دارند اما بايد بپذيريم درآمد و زندگي آنها از طريق فوتبال مي‌گذرد و اين موضوع در همه جاي دنيا اتفاق مي‌افتد. من مطمئن هستم نيمار بارسلونا را دوست دارد و هنوز هم دارد ولي او به پاري‌سن‌ژرمن رفت چون فوتبال حرفه‌اي است. 

* افتخار مي‌کنم که مرا با پروين و فرگوسن مقايسه مي‌کنيد

به گزارش مشرق، برانکو در خصوص اينکه آيا ممکن است وي مثل فرگوسن در منچستر و پروين در پرسپوليس سال‌هاي زيادي در اين تيم بماند گفت: طبيعتا نتايج يک مربي را در يک تيم نگه مي‌دارد، سال اولي که آمدم تيم براي بقا مي‌جنگيد ولي سال دوم از نظر من قهرمان شديم و سال گذشته نيز به اين عنوان رسيديم. هر چيزي امکان دارد و اگر توافق بشود مي‌مانم‌، افتخار مي‌کنم من را با پروين و فرگوسن قياس مي‌کنيد ولي طبيعتا بايد کمي زمان بگذرد تا ببنييم چه اتفاقي مي‌افتد. 

* هم داليچ و هم مودريچ مرا براي تماشاي بازي رئال‌مادريد دعوت کرده‌اند

وي در خصوص دعوتش براي تماشاي بازي رئال مادريد گفت: امروز به دبي مي‌روم و فردا بازي را تماشا مي‌کنم. هم از طرف داليچ و هم از طرف مودريچ دعوت شده‌ام و  انشاءالله پنج‌شنبه ساعت يازده در تمرين پرسپوليس حاضر خواهم شد. 

* قرار است در ورزشگاه بن‌زايد بازي رئال مادريد را تماشا کنم

برانکو در پاسخ به اين سوال مبني بر اينکه ورزشگاه بن‌زايد خيلي براي او خوشايند نيست چون چهار گل از تيم الهلال دريافت کرده است،‌گفت: قرار نيست در آن استاديوم بازي کنند و قرار است در استاديوم 70 هزاري نفري بازي رئال و الجزيره برگزار شود. 

* بازي بارسلونا را هم از نزديک تماشا کرده‌ام

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه اگر راکيتيچ از بارسلونا شما را دعوت مي‌کرد براي تماشاي بازي اين تيم به استاديوم مي‌رفتيد، گفت: من قبلا هم بازي بارسلونا را تماشا کردم و زماني هم که مورينيو سرمربي رئال بود به کمپ اين باشگاه رفتم. آن زمان به دعوت معاون رئال در آنجا بودم و در چين مربيگري مي‌کردم.

نظر شما