به گزارش ایلنا از رشت، ناصر عطایی با تاکید بر آشنایی کامل با اهداف و نوع فعالیت شهرداریها براساس سابقه کاری ۱۲ ساله خود اذعان داشت: مجموعه پرسنل شهرداری همچون اعضای یک خانواده هستند، لذا اگر نتوانیم به مسائل و مشکلات کاری پرسنل را حل کنیم به طور حتم شاهد تاثیر منفی در عملکرد آنان خواهیم بود.
شهردار منطقه یک شهرداری رشت روسا و کارکنان هر ناحیه را آبروی شهرداری دانست و افزود: توسعه پایدار در شهر محقق نخواهد شد مگر در سایه مشارکت و لازمه مشارکت اعتماد سازی است و این اعتمادسازی از ناحیه آغاز خواهد شد.
وی با تاکید بر نقش نیروهای متخصص و کارآمد در توسعه شهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مناطق سه گانه شهرداری منطقه یک دارای نیروهای متخصص زیادی است که این افراد با تکیه بر تخصص و تقویت حس مشارکت میتوانند مشکلات و چالش های احتمالی در شهرداری را به سهولت مرتفع کند.
عطایی ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.
شهردار منطقه یک شهرداری رشت مطرح کرد:
تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل در سرلوحه کار شهرداری/ روسا و کارکنان هر ناحیه آبروی شهرداری هستند
شهردار منطقه یک شهرداری رشت ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.
صاحبخبر -