شناسهٔ خبر: 22962419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

واکنش برانکو به درخواست کي روش

برانکو درباره اينکه کي روش گفته بود بايد با سرمربيان ليگ جلسه داشته باشد، يادآور شد: بازهم مي گويم از اين موضوع بي خبرم. سرمربي تيم ملي روش کار خودش را دارد.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران، گفت: نيم فصل تمام شده است. به بازيکنانم و کساني که در موفقيت پرسپوليس شريک بودند، تبريک مي گويم. ما نسبت به پارسال 4 امتياز بيشتر داريم و 9 گل هم بيشتر زده ايم.

وي افزود: مسئله مهم ديگر اين بود که دربي را برديم. از بازيکنانم به خاطر تلاش و تحملشان تشکر مي کنم. باشگاه به هر حال به بازيکنان بدهي دارد. صحبتهايي هم که اخيرا مطرح مي شود به بازيکنان خيلي پول داده شده است، درست نيست.  انتظار داريم گرشاسبي مشکل مالي را به تدريج حل کند.

سرمربي پرسپوليس گفت:ما وقتي براي جشن گرفتن نداريم. بازي بعدي ما با بادران در جام حذفي است. اين بازي را جدي گرفته ايم. 

برانکو درباره جلسه اش با گرشاسبي و مسئله مطالباتش از باشگاه، گفت: ما درباره پرداخت صحبت نمي کنيم. دو سال و نيم است که ما تسويه نکرده ايم. گرشاسبي نه تنها با من بلکه با تمام بازيکنان اين تسويه را خواهد داشت. اينکه در رسانه ها عنوان مي شود بازيکنان چقدر پول گرفته اند، صحت ندارد. به زودي دريافتي تمام بازيکنان مشخص و شفاف سازي مي شود تا موقعيت روشني از نظر مالي داشته باشيم.

وي در خصوص محروميت مهدي طارمي و آقاي گلي علي عليپور به جاي وي، تصريح کرد: هواداران حق داشتند با محروميت طارمي نگران باشند. بازي نکردن طارمي براي ما فقدان بزرگي است. او بهترين بازيکن در دو سال گذشته ليگ بود. از عليپور انتظار داشتيم و داريم که گل بزند و روز به روز بهتر از اين هم بشود. بايد بدانيم تمام بازيکنان بخصوص مهاجمان يک دوره اي دارند که توپشان به گل تبديل نمي شود. در اين مواقع بايد با کار و تمرين نقص را برطرف کرد. تمام مهاجمان دنيا اين خلاء را دارند.  حتي رونالدو و بنزما هم چهار يا پنج گل زده اند.

سرمربي پرسپوليس درباره درخواست کي روش براي گرفتن بازيکنان ملي پوش در ارديبهشت ماه همزمان با بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا، خاطرنشان کرد: من اطلاعي ندارم. بايد نامه اي رسمي از فدراسيون بيايد که تاريخش چه زماني است و بعد يک برنامه به ما بدهند. آن موقع مي توانيم بحث کنيم. اينکه در رسانه ها عنوان مي شود، من اين زبان را بلد نيستم. نه مطبوعات را مي خوانم نه تلويزيون مي بينم. فقط بازي ها را مي بينم.

برانکو درباره اينکه کي روش گفته بود بايد با سرمربيان ليگ جلسه داشته باشد، يادآور شد: بازهم مي گويم از اين موضوع بي خبرم. سرمربي تيم ملي روش کار خودش را دارد. اين وظيفه من نيست که سفارشي داشته باشم. مسئله شخصي هر سرمربي تيم ملي است و آنها بسته به نيازشان صحبت مي کنند.

وي درباره سفر گرشاسبي به ترکيه براي رايزني با ريزه اسپور و احتمال جدايي طارمي در پايان فصل تصريح کرد: مي دانم که گرشاسبي ديروز ترکيه بود و مي دانم قرارداد طارمي رو به اتمام است ولي نه فقط طارمي؛ قطعا براي ساير بازيکنان هم پيشنهاد تمديد مي شود. اينکه از کجا قرار است منابع مالي تامين شود را نمي دانم. بايد منافع مشترک بين بازيکن و باشگاه مطرح باشد و اين يعني حرفه اي گري.

برانکو درباره اينکه شرط تمديد قراردادش، تمديد قرارداد بازيکنان بوده است؟ گفت: من چنين شرطي نداشتم. طبيعي است از من سئوال مي شود که با کدام بازيکن تمديد کنيم يا تمديد نکنيم. اين طبيعي است. ما کادر بازيکنان عالي داريم که نتايج عالي گرفته اند. ما چند بازيکن ديگر به جز بازيکنان اصلي داريم که از آنها هم خيلي راضي هستم.

نظر شما