شناسهٔ خبر: 22954804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اگر برنامه داشته باشيم ...

قهرمان مقتدر فصل پيش ليگ يک نيم فصل ديگر را با اقتدار به پايان برد .

صاحب‌خبر -

 تورج عاطف

 پرسپوليس تيمي که در رقابتهاي ليگ امسال حداقل در نيم فصل اول بيشترين فشارها را تحمل کرد  هيچگاه از ريل موفقيت خارج نشد و شايد اتفاقاتي چون قضيه " طارمي گيت " و استعفاي طاهري توانست تا اندازه اي سرعت پيشرفت اين تيم را اندکي کند نمود  اما وقتي تيمي با  دانش و درايت و تجربه گره خورد بي گمان نبايد هم هراسي  داشته باشد که از دو پنجره نقل و انتقال محروم مي شود و يا اين که ستاره عراقي اش را مجبور شود به تيم ملي کشورش بدهد .
پرسپوليسي ها به واقع عالي بودند .آنها بيشترين برد و کمترين باخت و بهترين خط دفاع و حمله و آقاي گل و پاس ليگ را دارند . حالا روي نيمکت پرسپوليس  دغدغه مصدوميت وجود ندارد و محروميت هم تيم را دچار اختلال نمي کند . آقاي گل دو فصل اخير اگر محروم است يک آقاي گل ديگر معرفي شده است .
 نگاهي به حرکات دلنواز تاکتيکي پرسپوليس بيافکنيم . در اين تيم بازي به هر جهت وجود ندارد و وظايف مشخص است و تنوع تاکتيکي وجود دارد و مهمتر از همه بهانه اي نيست همان بهانه هائي که امروز کمالوند و ديروز قلعه نوعي و.... بيان کردند . پرسپوليس يک تيم با برنامه است و داراي قدرت بدني استاندارد است و معدل گل زده و خورده اش حداقل در رده آسيا بي نظير است .
اين پرسپوليس مي تواند به راه خود ادامه دهد و شايد تنها حسرتي که امروز باقي است بي برنامگي هائي است که در سطح مديريت بر اين تيم سايه افکنده است . اين روزها  شاهد هستيم که جريمه هاي روز افزون چه بلائي بر سر پرسپوليس و ديگر تيمها مي آورد و کسي نيست که بگويد چرا بايد مديراني بلاهائي چون حکايت هاي گولج و ژوزه و ... بر سر پرسپوليس بياورند .
چرا تيمي که خوب بازي مي کند و نتيجه مي گيرد بايد با بي مهري نسبت به بازيکنان و کادر فني اش رو به رو شود ؟ ماهيني کاپيتان دوم و مرد برتر دفاع چپ آسيا مي گويد که هر وقت درخواست هاي مالي داشته اند از قضاياي  جريمه ها سخن گفته شد ؟ چرا وقتي مشکلات بيشمار مالي داشتيم باز قراردادهائي چون گوليج بستيم ؟ برانکو سه سال است که به ايران آمده است و سه مدير عامل مختلف را به خود ديده است .
پرسپوليسي ها خوب بازي مي کنند و خوب آمادگي دارند و به همت بزرگ مردي چون برانکو ايوانکوويچ و کادر فني اش مقتدرانه به پيش مي روند اما بي برنامگي  براي عاشقان اين تيم نگراني مي سازد کاش اين گونه نباشد

نظر شما