شناسهٔ خبر: 22948659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارگردان نمایش «مسافران کوچک»:

توجه به کارکردهای مختلف فرهنگ رضوی ضروری است

بندرعباس - کارگردان نمایش «مسافران کوچک» گفت: توجه به کارکردهای مختلف فرهنگ رضوی ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی عصر دوشنبه پس از اجرا در یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان نمایش عروسکی رضوی در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر کارکردهای مختلف فرهنگ رضوی افزود : فرهنگ رضوی از آنچنان عمق و ژرفایی برخوردار است که می تواند تا سالیان سال از این دریای بی پایان آب نوشید و سیراب شد.

وی گفت: شناسایی کارکردهای جدید فرهنگ رضوی از مهمترین وظایف متولیان جشنواره است و تاکنون بخش تئاتر خیابانی و بخش نمایشنامه نویسی به جشنواره اضافه شده است اما باید توجه داشت که این گستردگی باعث کاهش کیفیت سایر بخش ها نشود.

کارگردان نمایش «مسافران کوچک» در توضیح داستان نمایش «مسافران کوچک» بیان داشت : نمایش داستان دانه تسبیحی از جنس فیروزه است که گم می شود و کودکان برای یافتن آن به سرزمین سنگ های آسمان سفر می کنند که سرانجام به مشهد می رسند و در آنجا دانه را پیدا می کنند.

ایوب رحیمی افزود: ماهان صابری، ابوالقاسم احدیان، سینا احمدی، محمد رنجبر، فراز الاقا، رضا حسن پور و عذرا رمضان زاده بازیگران نمایش هستند.

وی به شیوه اجرایی نمایش اشاره کرد و گفت: در این اثر از رئال جادویی استفاده شده که برای مخاطب جذاب و قابل درک است.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٩ الی ٢٢ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی و همچنین بخش خیابانی نیز به صورت همزمان با هفت گروه در شهرستان میناب در حال اجرا می باشد

نظر شما