شناسهٔ خبر: 22948610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

دور شدن از قرآن بستر ترویج معضلات اجتماعی را فراهم می‌کند

کرج – نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دور شدن از مبانی الهی و قرآنی بستر توسعه و ترویج معضلات اجتماعی و تخلفات در ابعاد مختلف را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار شد، اظهار کرد: توجه به مباحث دینی و قرآنی بستر بهبود شرایط کنونی جامعه را بیش‌ازپیش فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) برای مردم قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) را به‌عنوان وصیت در نظر گرفته است، افزود: عمل به فرامین الهی و قرآنی در تمامی بخش‌ها الزامی است چراکه مسیر سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید جوابگوی اعمال خود در محضر خدا باشیم در وهله نخست با اصلاح خود جامعه اصلاح خواهد شد، تخلفات کنونی برازنده جامعه اسلامی نیست.

اکبریان با اعلام اینکه دور شدن از مبانی الهی و قرآنی بستر توسعه و ترویج معضلات اجتماعی و تخلفات در ابعاد مختلف را فراهم می‌کند، ادامه داد: باید آیات قرآن کریم را سرلوحه امورات خود قرار دهیم.

محمدعلی نجفی استاندار البرز نیز در ادامه این مراسم با تأکید بر لزوم تدبر درآیات الهی قرآن کریم و استفاده از مفاهیم قرآنی در تمام بخش‌ها، اظهار کرد: ارتباط با قرآن کاهش آسیب و معضلات اجتماعی را به همراه دارد.

وی با تأکید بر اینکه در خدمت جامعه قرآنی هستیم و امیدواریم بستر برگزاری کنگره‌های ملی قرآن در استان البرز بیش از گذشته فراهم شود، افزود: استفاده از رهنمودهای قرآن کریم در ابعاد مختلف ازجمله حوزه اشتغال ضروری است.

استاندار البرز بابیان اینکه استان البرز از معضلات اجتماعی بی‌شماری رنج می‌برد که رفع این مسائل با تکیه‌بر آیات الهی برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: قرآن کریم می‌تواند حلال مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باشد.

نظر شما