شناسهٔ خبر: 22948523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)؛

ساخت فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم شایسته تقدیر است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و از فرماندهان دفاع مقدس و مدافع حرم در آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی، گفت: ساخت این فیلم مستند، اقدام بزرگ و ارزشمندی از طرف سازمان منطقه آزاد ارس بود که شایسته تقدیر و تشکر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، سردار رحیم نوعی اقدم در این آیین، اظهارداشت: ساخت این فیلم وظیفه سازمان منطقه آزاد ارس نبود اما مسئولان سازمان بر اساس عشق و علاقه به شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به شهدا و فرهنگ شهادت این کار ارزشمند را انجام داده اند.

نوعی اقدم با اشاره به کمک های کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس به جبهه مقاومت در سال های اخیر، تاکید کرد: منطقه آزاد ارس محور پشتیبانی به مدافعان حرم بوده است و این منطقه در زمینه کمک به محور مقاومت رکورددار بوده است.

این فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بدون شک روح شهید عبدالهی در این مجلس باشکوه حاضر است و ما نیاز داریم تا از الطاف شهدا و نزدیک ترین افراد به خداوند متعال بهره مند شویم.

نوعی اقدم ضمن تبریک به خاطر پیروزی ارتش اسلام در مقابل داعش، افزود: پیروزی بر جبهه داعشیان با لطف الهی و خون شهیدان والامقام محقق شده است و اگر امروز این پیروزی را تبریک می گوییم، مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در پایان گفت: داعشیان علاوه بر شکست نظامی و سیاسی به بن بست عقیدتی نیز رسیده است و حامیان داعش نیز امروزه ورشکست شده اند.

گفتنی است، آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی در سالن حکیم نباتی سازمان منطقه آزاد ارس و با حضور مسئولین سازمان، مسئولین استان و شهرستان جلفا، خانواده شهید و اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این آیین از خانواده شهید عبدالهی تجلیل شد.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این آئین ایستگاه نمادینی از قرارگاه حضرت زینب (س) و همچنین ایستگاه صلواتی به همت امور ایثارگران، آتش نشانی و امداد و نجات ارس برپا شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما