شناسهٔ خبر: 22946356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بنی‌تمیم: ارزش حمایت از کشتی از قهرمانی در 2 دوره جام باشگاه‌های جهان بیشتر است

خبرگزاری میزان- نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ارزش حمایت از ورزش ملی کشور از قهرمانی بیمه رازی در دو دوره از چهار دوره برگزاری جام باشگاه‌های جهان، ارزشمند‌تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با سایت فدراسیون کشتی اظهار داشت: امسال تیم بیمه رازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد، برخلاف انتظار و حمایت همه جانبه مجموعه مدیریتی خود نتوانست، نتایج مطلوبی را کسب کند. البته این فراز و نشیب‌ها در کار تیمداری همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: قطعا برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با توجه به هزینه‌های بالای آن و گستردگی برگزاری، بدون حمایت حامیان مالی همچون بیمه رازی امکان پذیر نیست و ارزش این همراهی و حمایت از ورزش ملی کشور از قهرمانی این تیم در دو دوره از چهار دوره برگزاری جام باشگاه‌های جهان، ارزشمند‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: قطعا انتظار مدیران این مجموعه برای کسب نتایج مناسب به حق است و هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که حضور تیم بیمه رازی در رقابت‌های لیگ کشتی، باعث شده که علاوه بر کمک به کشتی گیران و بخشی از خانواده کشتی، برای سایر تیم‌ها که از بضاعت مالی کمتری نیز برخوردارند، انگیزه بالایی برای حضور در رقابت‌ها لیگ و در نهایت جام باشگاه‌های جهان ایجاد شود.

بنی تمیم در پایان گفت: کشتی کشور همواره از مجموعه مدیرانی که عاشقانه از کشتی و کشتی گیران حمایت می‌کنند قدردانی می‌کند و امیدواریم تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بتواند در کنار سایر تیم‌های ایرانی نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما