شناسهٔ خبر: 22943320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

یوسف کرمی: استخدام قهرمانان ورزشی را با جدیت پیگیری می‌کنیم

یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: رسیدگی به امور ورزشکاران از جمله وظایف مهم این کمیسیون محسوب می‌شود. قرار است با وزیر ورزش و وزیر کار جلساتی را برگزار کنیم و موضوع استخدام قهرمانان ورزشی را با جدیت فراوان پیگیری کنیم.»

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، یوسف کرمی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «6 نفر از ورزشکاران به‌عنوان نماینده تمامی ورزشکاران کشورمان انتخاب شدند، افرادی که در انتخابات دبیر کل کمیته ملی المپیک و در مسائل اجرایی این کمیته نقش پررنگی خواهند داشت. ما 6 رأی در انتخابات داریم که می‌توانیم نقش مهمی در آینده ورزش ایفا کنیم.» 

این تکواندوکار سابق تیم ملی ادامه می‌دهد: «کلیت کار ما نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک است و علاوه بر این رسیدگی به امور ورزشکاران نیز از جمله وظایف مهم این کمیسیون محسوب می‌شود. قرار است با وزیر ورزش و وزیر کار جلساتی را برگزار کنیم و موضوع استخدام قهرمانان ورزشی را با جدیت فراوان پیگیری کنیم.»

او بیان می‌کند: «مجوز استخدام قهرمانان ورزشی صادر شده اما این قانون تاکنون عملی نشده و هیچ کس این قانون را اجرا نمی‌کند. یکی از وظایف اصلی ما این است که این موضوع را پیگیری کنیم. علاوه بر این هدف ما این است تا ورزشکاران را بیش از این وارد مسائل مدیریتی کنیم. سعی ما بر این است تا ورزشی‌ها را وارد انتخابات فدراسیون‌ها کنیم.»

این عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ادامه می‌دهد: «اعضای کمیسیون مسئولیت سنگینی در قبال سایر ورزشکاران دارند چرا که ورزشکاران رکن اصلی این حوزه به حساب می‌آیند و کمیته ملی المپیک قصد دارد جایگاه ورزشکاران را روز به روز تقویت کند. این حق ورزشکاران است که در سرنوشت خود و ورزش ایران دخیل باشند.»

نظر شما